You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Pracownik Biurowy: 6

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz pracować z dokumentami? Jesteś dokładny i skrupulatny? Możesz pochwalić się umiejętnością szybkiego pisania na komputerze? Prześlij do nas swoje cv!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenia od zaraz na dłuższy okres,atrakcyjne wynagrodzenie - 25 PLN brutto/h,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 16.30,dogodna lokalizacja miejsca pracy (ul. Łopuszańska, bliskie okolice stacji WKD Raków).zadaniasegregowanie i kategoryzowanie korespondencji,skanowanie dokumentów oraz przygotowywanie ich do archiwizacji,wprowadzanie danych do systemu.oczekujemyumiejętność dobrej organizacji czasu pracy,doświadczenie w pracy z dokumentami,motywacja do pracy,umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze i znajomość pakietu MS Office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracować z dokumentami? Jesteś dokładny i skrupulatny? Możesz pochwalić się umiejętnością szybkiego pisania na komputerze? Prześlij do nas swoje cv!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy zlecenia od zaraz na dłuższy okres,atrakcyjne wynagrodzenie - 25 PLN brutto/h,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 16.30,dogodna lokalizacja miejsca pracy (ul. Łopuszańska, bliskie okolice stacji WKD Raków).zadaniasegregowanie i kategoryzowanie korespondencji,skanowanie dokumentów oraz przygotowywanie ich do archiwizacji,wprowadzanie danych do systemu.oczekujemyumiejętność dobrej organizacji czasu pracy,doświadczenie w pracy z dokumentami,motywacja do pracy,umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze i znajomość pakietu MS Office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej?Jesteś osobą świetnie zoorganizowaną?Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie komunikatywnym?Wspaniale ! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie dla naszego Klienta, firmy zlokalizowanej w rejonie ul Armii Krajowej w Krakowie, poszukujemy kanydydatów./kandydatek na stanowisko sekretarkioferujemy możliwość rozwoju w renomowanej firmie w branży ochrony środowiskazatrudnienie bezpośrenio u Klientaatrakcyjne warunki zatrudnieniaprywatną opiekę medyczną dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespolezadaniabieżąca obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów przychodzących i kierowanie ich doodpowiednich działów, otwieranie domofonu, obsługa kurierów i osób przychodzących naspotkania do firmy)obsługa korespondencji zewnętrznej (wpisywanie do bazy przesyłek przychodzących iwychodzących, kierowanie przychodzących dokumentów do odpowiednich osób,przygotowanie dokumentów do wysyłki i do nadania na poczcie)przygotowanie sali konferencyjnej do spotkań i obsługa gości zamawianie materiałów biurowych wsparcie Działu Handlowego w zakresie podstawowych prac biurowych (przygotowywanieprostych umów, archiwizacja dokumentów)zastępstwo Asystentki Zarządu podczas jej nieobecności (np. podczas urlopów) w tym w szczególności: obsługa bieżąca Zarządu (przygotowywanie umów i innych pism, nadzór nadobiegiem dokumentów kierowanych do Zarządu,umawianie spotkań, pomoc w wybranych działaniach Zarządu)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na stanowisku biurowymbardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnejsumienności, dokładności i skrupulatnościbardzo dobrej obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególność Word i Excel)umiejętności pisania i redagowania oficjalnych dokumentówznajomości angielskiego na poziomie komunikatywnymumiejętności pracy w zespoleżyczliwości i wysokiej kultury osobistejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej?Jesteś osobą świetnie zoorganizowaną?Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie komunikatywnym?Wspaniale ! Mamy dla Ciebie pracę!Aktualnie dla naszego Klienta, firmy zlokalizowanej w rejonie ul Armii Krajowej w Krakowie, poszukujemy kanydydatów./kandydatek na stanowisko sekretarkioferujemy możliwość rozwoju w renomowanej firmie w branży ochrony środowiskazatrudnienie bezpośrenio u Klientaatrakcyjne warunki zatrudnieniaprywatną opiekę medyczną dofinansowanie do abonamentu w sieci fitness pracę w dobrej atmosferze w dynamicznym zespolezadaniabieżąca obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów przychodzących i kierowanie ich doodpowiednich działów, otwieranie domofonu, obsługa kurierów i osób przychodzących naspotkania do firmy)obsługa korespondencji zewnętrznej (wpisywanie do bazy przesyłek przychodzących iwychodzących, kierowanie przychodzących dokumentów do odpowiednich osób,przygotowanie dokumentów do wysyłki i do nadania na poczcie)przygotowanie sali konferencyjnej do spotkań i obsługa gości zamawianie materiałów biurowych wsparcie Działu Handlowego w zakresie podstawowych prac biurowych (przygotowywanieprostych umów, archiwizacja dokumentów)zastępstwo Asystentki Zarządu podczas jej nieobecności (np. podczas urlopów) w tym w szczególności: obsługa bieżąca Zarządu (przygotowywanie umów i innych pism, nadzór nadobiegiem dokumentów kierowanych do Zarządu,umawianie spotkań, pomoc w wybranych działaniach Zarządu)oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na stanowisku biurowymbardzo dobrej organizacji i planowania pracy własnejsumienności, dokładności i skrupulatnościbardzo dobrej obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególność Word i Excel)umiejętności pisania i redagowania oficjalnych dokumentówznajomości angielskiego na poziomie komunikatywnymumiejętności pracy w zespoleżyczliwości i wysokiej kultury osobistejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy biurowej? Lubisz pracę z dokumentami? Masz prawo jazdy i lubisz jeżdzić autem? Zapraszamy do rekrutacji .Miejsce pracy : Piotrkowska , Łódźoferujemyumowę o pracę tymczasową stawka godzinowa 25 zł brutto prace w godzinach 7-15, 8-16weekendy wolnezadaniaarchiwizacja FV oczekujemyprawa jazdy kat. Bangielski  minimum poziom B1mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy biurowej? Lubisz pracę z dokumentami? Masz prawo jazdy i lubisz jeżdzić autem? Zapraszamy do rekrutacji .Miejsce pracy : Piotrkowska , Łódźoferujemyumowę o pracę tymczasową stawka godzinowa 25 zł brutto prace w godzinach 7-15, 8-16weekendy wolnezadaniaarchiwizacja FV oczekujemyprawa jazdy kat. Bangielski  minimum poziom B1mile widziane doświadczenie w pracy z dokumentami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN5,000 - PLN0 miesięcznie
      • randstad polska
      Znasz język angielski na poziomie B2 lub wyższym? I chcesz wykorzystać go na co dzień w pracy?Nie czekaj! Pracuj z nami w międzynarodowej firmie i rozwiń swoje zawodowe skrzydła! Praca idealna na start.Lokalizacja: Centrum Wrocławiaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 5000 zł brutto miesięcznie wysoka premia roczną w wysokości 10% - 6000 zł bruttomożliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w międzynarodowej firmie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% do kin, restauracji i na zakupy online)zadaniaobsługa recepcji (opiekowanie gości, rezerwacja sal)zamawianie i rozliczanie materiałów biurowych, opieka nad obiegiem pocztywspółpraca z wewnętrznymi działami w firmie oczekujemypłynnej znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższymdoświadczenie w obsłudze recepcji lub pracy biurowej będzie dużym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język angielski na poziomie B2 lub wyższym? I chcesz wykorzystać go na co dzień w pracy?Nie czekaj! Pracuj z nami w międzynarodowej firmie i rozwiń swoje zawodowe skrzydła! Praca idealna na start.Lokalizacja: Centrum Wrocławiaoferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 5000 zł brutto miesięcznie wysoka premia roczną w wysokości 10% - 6000 zł bruttomożliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w międzynarodowej firmie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% do kin, restauracji i na zakupy online)zadaniaobsługa recepcji (opiekowanie gości, rezerwacja sal)zamawianie i rozliczanie materiałów biurowych, opieka nad obiegiem pocztywspółpraca z wewnętrznymi działami w firmie oczekujemypłynnej znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższymdoświadczenie w obsłudze recepcji lub pracy biurowej będzie dużym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy, w której Twoja kariera i umiejętności językowe rozkwitną? Idealnie się składa - dla jednej z największych firm w Stargardzie poszukujemy specjalistów, którzy dołączą do zespołu opiekującego procesy sprzedaży i serwisu od strony administracyjnej z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego. oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczne umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą prywatną opiekę medyczną ubezpieczenie zdrowotneelastyczny start pracy (między 7.00 a 9.00) stabilne godziny pracyliczne szkolenia stały rozwój umiejętności zadaniaprzetwarzanie zamówień oraz fakturprzygotowywanie umówprofesjonalne wsparcie użytkowników w procesach administracyjnych udział w ciekawy projektachoczekujemyznajomości języka angielskiego min. B1+znajomości języka francuskiego min. B2mile widziana znajomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, w której Twoja kariera i umiejętności językowe rozkwitną? Idealnie się składa - dla jednej z największych firm w Stargardzie poszukujemy specjalistów, którzy dołączą do zespołu opiekującego procesy sprzedaży i serwisu od strony administracyjnej z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego. oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczne umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą prywatną opiekę medyczną ubezpieczenie zdrowotneelastyczny start pracy (między 7.00 a 9.00) stabilne godziny pracyliczne szkolenia stały rozwój umiejętności zadaniaprzetwarzanie zamówień oraz fakturprzygotowywanie umówprofesjonalne wsparcie użytkowników w procesach administracyjnych udział w ciekawy projektachoczekujemyznajomości języka angielskiego min. B1+znajomości języka francuskiego min. B2mile widziana znajomość SAP Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem angielskim i włoskim.Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczne umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą prywatną opiekę medyczną ubezpieczenie zdrowotneelastyczny start pracy (między 7.00 a 9.00) możliwość pracy hybrydowejliczne szkolenia stały rozwój umiejętności zadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego B2znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem angielskim i włoskim.Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczne umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą prywatną opiekę medyczną ubezpieczenie zdrowotneelastyczny start pracy (między 7.00 a 9.00) możliwość pracy hybrydowejliczne szkolenia stały rozwój umiejętności zadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego B2znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.