You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Praktyki: 12

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gorzów wielkopolski, lubuskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałbyś zdobyć doświadczenie w jednej z najlepszych firm rekrutacyjnych na świecie? To właśnie teraz masz okazję? Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Aplikuj na bezpłatne praktyki!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegowspółpracę z doświadczonymi rekruteramiszkolenia wewnętrznenieodpłatne praktyki zawodoweczas spędzony w miłej atmosferzedobrą kawęzadaniawspieranie zespołu w zadaniach związanych z rekrutacjąwstępne rozmowy i umawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracyaktywne poszukiwanie kandydatówtworzenie profili zawodowychoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętności obsługi komputeraotwartość i sumiennośćmile widziane doświadczenie w rekrutacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałbyś zdobyć doświadczenie w jednej z najlepszych firm rekrutacyjnych na świecie? To właśnie teraz masz okazję? Chcesz sprawdzić jakie drzwi do Twojej kariery możemy otworzyć? Aplikuj na bezpłatne praktyki!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegowspółpracę z doświadczonymi rekruteramiszkolenia wewnętrznenieodpłatne praktyki zawodoweczas spędzony w miłej atmosferzedobrą kawęzadaniawspieranie zespołu w zadaniach związanych z rekrutacjąwstępne rozmowy i umawianie spotkań z kandydatamitworzenie i publikowanie ofert pracyaktywne poszukiwanie kandydatówtworzenie profili zawodowychoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętności obsługi komputeraotwartość i sumiennośćmile widziane doświadczenie w rekrutacjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz miejsca na odbycie praktyk studenckich? Chcesz wykorzystać wolny czas przy wsparciu rekruterów? Nie czekaj aplikuj! mamy tylko 1 miejsce oferujemyzdobycie wiedzy oraz doświadczenia z zakresu rekrutacji poznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiebezpłatne praktyki na okres max. 3 miesięcypraktyki w centrum Poznania w nowoczesnym biurze zadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska prace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuuśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz miejsca na odbycie praktyk studenckich? Chcesz wykorzystać wolny czas przy wsparciu rekruterów? Nie czekaj aplikuj! mamy tylko 1 miejsce oferujemyzdobycie wiedzy oraz doświadczenia z zakresu rekrutacji poznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiebezpłatne praktyki na okres max. 3 miesięcypraktyki w centrum Poznania w nowoczesnym biurze zadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska prace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuuśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dziekanów polski, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dziekanów Polski - min. 5000 brutto Posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi i konserwacji maszyn w zakładzie produkcyjnym? Wiesz na czym polegają zasady Dobrej Praktyki Wytwarzania?Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością szybkiego przejścia w struktury firmypracę w stabilnej firmie z zajmujacej się produkcją leków rozwój posiadanych kwalifikacji i kompetencji atrakcyjne wynagrodzenie 5000brutto/mc z możliwością negocjacjizadaniaNadzór nad utrzymaniem technicznym maszyn i urządzeń.Wykonywanie przeglądów, napraw i przezbrojeń maszyn produkcyjnych.Przygotowywanie instrukcji konserwacji maszyn. Wykonywanie kwalifikacji maszyn i urządzeń.Modernizacje i ulepszanie linii produkcyjnych.oczekujemywykształcenie techniczne (m.in.:mechanik, aytomatyk)doświadczenia w obszarze utrzymania ruchu w zakładzie produkcyjnym.Znajomość zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania.Umiejętność obsługi komputera (MS Office).Umiejętność pracy w zespole i zdolności organizacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dziekanów Polski - min. 5000 brutto Posiadasz doświadczenie w obszarze obsługi i konserwacji maszyn w zakładzie produkcyjnym? Wiesz na czym polegają zasady Dobrej Praktyki Wytwarzania?Aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością szybkiego przejścia w struktury firmypracę w stabilnej firmie z zajmujacej się produkcją leków rozwój posiadanych kwalifikacji i kompetencji atrakcyjne wynagrodzenie 5000brutto/mc z możliwością negocjacjizadaniaNadzór nad utrzymaniem technicznym maszyn i urządzeń.Wykonywanie przeglądów, napraw i przezbrojeń maszyn produkcyjnych.Przygotowywanie instrukcji konserwacji maszyn. Wykonywanie kwalifikacji maszyn i urządzeń.Modernizacje i ulepszanie linii produkcyjnych.oczekujemywykształcenie techniczne (m.in.:mechanik, aytomatyk)doświadczenia w obszarze utrzymania ruchu w zakładzie produkcyjnym.Znajomość zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania.Umiejętność obsługi komputera (MS Office).Umiejętność pracy w zespole i zdolności organizacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Interesuje Cię tematyka HR? Chcesz poznać specyfikę pracy w Randstad i rozwinąć skrzydła pod okiem specjalistów? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś! Do naszego zespołu, poszukujemy osoby zainteresowanej odbyciem pratyk z możliwoścą dłuższej współpracy w oparciu o umowę zlecenie. Wyślij sms o treści PRAKTYKI na numer ​697 970 457 a my oddzownimy ze szczegółami.oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w agencji pracy tymczasowejudział w ciekawych projektach rekrutacyjnychpoznanie dobrych praktyk HRowych, zagadnień administracyjnych i kadrowychbezpłatne praktyki, docelowo z możliwością współpracy na podstawie umowy zleceniaelastyczny czas pracyzadaniatelefoniczna i bezpośrednia obsługa Kandydata/Pracownikapraca z systemem SAPobsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącejinne zadania admnistracyjne/kadrowe zlecone przez zespółoczekujemykomunikatywności i chęci do naukizainteresowania obszarem HRelastyczności i dyspozycyjnościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesuje Cię tematyka HR? Chcesz poznać specyfikę pracy w Randstad i rozwinąć skrzydła pod okiem specjalistów? Nie zwlekaj, aplikuj już dziś! Do naszego zespołu, poszukujemy osoby zainteresowanej odbyciem pratyk z możliwoścą dłuższej współpracy w oparciu o umowę zlecenie. Wyślij sms o treści PRAKTYKI na numer ​697 970 457 a my oddzownimy ze szczegółami.oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w agencji pracy tymczasowejudział w ciekawych projektach rekrutacyjnychpoznanie dobrych praktyk HRowych, zagadnień administracyjnych i kadrowychbezpłatne praktyki, docelowo z możliwością współpracy na podstawie umowy zleceniaelastyczny czas pracyzadaniatelefoniczna i bezpośrednia obsługa Kandydata/Pracownikapraca z systemem SAPobsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącejinne zadania admnistracyjne/kadrowe zlecone przez zespółoczekujemykomunikatywności i chęci do naukizainteresowania obszarem HRelastyczności i dyspozycyjnościzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kielce, świętokrzyskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć nowe doświadczenie? Lubisz kontakt z ludźmi? Chcesz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoszkolenia wewnętrznenieodpłatne praktyki zawodoweczas spędzony w miłej atmosferzedobrą kawęzadaniaobsługa recepcjiselekcja kandydatówpraca z dokumentacjąparzenie kawyoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputeranastawienie na kontakt z klientemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć nowe doświadczenie? Lubisz kontakt z ludźmi? Chcesz poszerzyć swoje kompetencje zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoszkolenia wewnętrznenieodpłatne praktyki zawodoweczas spędzony w miłej atmosferzedobrą kawęzadaniaobsługa recepcjiselekcja kandydatówpraca z dokumentacjąparzenie kawyoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputeranastawienie na kontakt z klientemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz dobrego miejsca na odbycie praktyk studenckich? Pragniesz wykorzystać wolny czas na poznanie obszaru rekrutacji specjalistycznych? Chcesz zobaczyć jak to robią profesjonaliści? A może ciekawi Cię jak to jest pracować w międzynarodowej korporacji? Jeżeli na powyższe pytania kiwasz głową na TAK to oferta ta jest dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, poznajmy się. Wzbogać swoje CV o lidera branży HR.oferujemypoznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjizdobycie cennego doświadczenia w obszarze rekrutacjipoznanie świata biznesu, wielu branż oraz ciekawych ludzimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiebezpłatne praktyki na okres max. 3 miesięcyzadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjneprace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputerauśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz dobrego miejsca na odbycie praktyk studenckich? Pragniesz wykorzystać wolny czas na poznanie obszaru rekrutacji specjalistycznych? Chcesz zobaczyć jak to robią profesjonaliści? A może ciekawi Cię jak to jest pracować w międzynarodowej korporacji? Jeżeli na powyższe pytania kiwasz głową na TAK to oferta ta jest dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, poznajmy się. Wzbogać swoje CV o lidera branży HR.oferujemypoznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjizdobycie cennego doświadczenia w obszarze rekrutacjipoznanie świata biznesu, wielu branż oraz ciekawych ludzimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiebezpłatne praktyki na okres max. 3 miesięcyzadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjneprace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputerauśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - lidera w branży automotive, plasującego się w czołówce koncernów motoryzacyjnych na świecie, poszukujemy Kandydatów do zespołu utrzymania ruchu. Jeśli posiadasz wykształcenie kierunkowe - mechatronik, elektryk, elektromechanik, automatyk, masz aspiracje do rozwoju i chcesz zdobyć doświadczenie w prężnie rozwijającej się firmie - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dzisiaj ! wyślij sms o treści UTRZYMANIE RUCHU, a my skontaktujemy się z Tobą!oferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio u Klientawynagrodzenie uzależnione od umiejętnościpracę w systemie zmianowym (również w weekendy), według indywidualnego grafikupakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość rozwoju, zdobywania i pogłębiania wiedzyzadaniautrzymanie ruchu maszyn i urządzeńwykonywanie prac naprawczych, przeglądowych i inwestycyjnychusuwanie awarii, prowadzenie prac konserwacyjnych obejmujących obszary min. mechaniki, elektryki, automatyki, hydrauliki i pneumatykioczekujemywykształcenia technicznego - profil elektronik, mechatronik, elektromechanik, automatyk, elektrykdoświadczenia zawodowego, min. 6 miesięcy (do tego okresu zaliczamy również praktyki szkolne)umiejętności czytania rysunku technicznego oraz schematów elektrycznychdyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym, również w weekendy (praca według indywidualnego grafiku)chęci podjęcia stabilnego zatrudnienia i rozwojuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      Dla naszego Klienta - lidera w branży automotive, plasującego się w czołówce koncernów motoryzacyjnych na świecie, poszukujemy Kandydatów do zespołu utrzymania ruchu. Jeśli posiadasz wykształcenie kierunkowe - mechatronik, elektryk, elektromechanik, automatyk, masz aspiracje do rozwoju i chcesz zdobyć doświadczenie w prężnie rozwijającej się firmie - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Nie zwlekaj, aplikuj już dzisiaj ! wyślij sms o treści UTRZYMANIE RUCHU, a my skontaktujemy się z Tobą!oferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio u Klientawynagrodzenie uzależnione od umiejętnościpracę w systemie zmianowym (również w weekendy), według indywidualnego grafikupakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość rozwoju, zdobywania i pogłębiania wiedzyzadaniautrzymanie ruchu maszyn i urządzeńwykonywanie prac naprawczych, przeglądowych i inwestycyjnychusuwanie awarii, prowadzenie prac konserwacyjnych obejmujących obszary min. mechaniki, elektryki, automatyki, hydrauliki i pneumatykioczekujemywykształcenia technicznego - profil elektronik, mechatronik, elektromechanik, automatyk, elektrykdoświadczenia zawodowego, min. 6 miesięcy (do tego okresu zaliczamy również praktyki szkolne)umiejętności czytania rysunku technicznego oraz schematów elektrycznychdyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym, również w weekendy (praca według indywidualnego grafiku)chęci podjęcia stabilnego zatrudnienia i rozwojuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz podróżować? Lubisz planować i organizować wyjazdy? To praca idealna dla Ciebie Nie czekaj Aplikuj liczba miejsc jest ograniczona Będziesz odpowiedzialny(-a) za organizację podróży służbowych dla pracowników firmy naszego klienta.oferujemyumowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta pracę od poniedziałku do piątku w godz 8-16pakiet benefitów (prywtaną opiekę medyczną, kartę sportową) zadaniaOrganizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych,Współpraca z biurem podróży w zakresie organizacji wyjazdów,Rezerwacja połączeń lotniczych, hoteli, samochodów, Bieżące monitorowanie ograniczeń pandemicznych w krajach docelowyc,Rozliczenia wyjazdów służbowych. oczekujemyDobra znajomość pakietu MS OfficeWykształcenie wyższe lub w trakcie studiówDobra znajomość języka angielskiego, zarówno na piśmie, jak i w mowieKomunikatywność, otwartość, dokładność oraz dobra organizacja pracMile widziane doświadczenie w organizowaniu podróży krajowych i zagranicznych (np. staże, praktyki w biurach podróży)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz podróżować? Lubisz planować i organizować wyjazdy? To praca idealna dla Ciebie Nie czekaj Aplikuj liczba miejsc jest ograniczona Będziesz odpowiedzialny(-a) za organizację podróży służbowych dla pracowników firmy naszego klienta.oferujemyumowę o pracę atrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta pracę od poniedziałku do piątku w godz 8-16pakiet benefitów (prywtaną opiekę medyczną, kartę sportową) zadaniaOrganizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych,Współpraca z biurem podróży w zakresie organizacji wyjazdów,Rezerwacja połączeń lotniczych, hoteli, samochodów, Bieżące monitorowanie ograniczeń pandemicznych w krajach docelowyc,Rozliczenia wyjazdów służbowych. oczekujemyDobra znajomość pakietu MS OfficeWykształcenie wyższe lub w trakcie studiówDobra znajomość języka angielskiego, zarówno na piśmie, jak i w mowieKomunikatywność, otwartość, dokładność oraz dobra organizacja pracMile widziane doświadczenie w organizowaniu podróży krajowych i zagranicznych (np. staże, praktyki w biurach podróży)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób, które dołączą do Działu Utrzymania Ruchu.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Pracę w systemie 3-zmianowym,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaUtrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji (w tym robotów),Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn,Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn,Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń,Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,Programowanie robotów,Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych,Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych.oczekujemyAbsolwenci bez praktyki:Wykształcenie techniczne (mechanika, automatyka lub pokrewne),Doświadczeni pracownicy:Znajomość zagadnień mechanicznych, automatycznych, pneumatycznych i hydraulicznych,Doświadczenie w diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach oraz modernizacjach w środowisku maszyn oraz instalacji produkcyjnych,Doświadczenie w kalibracji i programowaniu urządzeń,Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,Gotowość do wyjazdów na szkolenia zagraniczne, Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,Umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy zespołowej,Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób, które dołączą do Działu Utrzymania Ruchu.Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyZatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony,Darmowy transport do pracy z każdej części Krakowa oraz z okolic,Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia oraz rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych (szkolenia na uprawnienia),Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,Pracę w systemie 3-zmianowym,Bogaty system benefitów pozapłacowych,Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaUtrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji (w tym robotów),Diagnozowanie usterek oraz awarii maszyn,Usuwanie awarii wraz z eliminowaniem przyczyn,Wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń,Wdrażanie modernizacji oraz usprawnień,Programowanie robotów,Proaktywne rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych,Tworzenie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych.oczekujemyAbsolwenci bez praktyki:Wykształcenie techniczne (mechanika, automatyka lub pokrewne),Doświadczeni pracownicy:Znajomość zagadnień mechanicznych, automatycznych, pneumatycznych i hydraulicznych,Doświadczenie w diagnostyce, naprawach, przeglądach, remontach oraz modernizacjach w środowisku maszyn oraz instalacji produkcyjnych,Doświadczenie w kalibracji i programowaniu urządzeń,Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,Gotowość do wyjazdów na szkolenia zagraniczne, Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego,Umiejętność pracy indywidualnej oraz pracy zespołowej,Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bieruń, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która da Ci mnóstwo korzyści. Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży spożywczej. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Danone z siedzibą w Bieruniu (ul. Świerczyniecka) poszukujemy osób na stanowisko: Asystent/ka specjalisty laboratoriumoferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie: 3500 zł brutto miesięcznie oraz premię produkcyjną do 380 zł brutto miesięczniemożliwość korzystania z transportu pracowniczego(min. Oświęcim, Tychy, Mysłowice, Lędziny, Imielin, Jaworzno)cotygodniowy bonus w postaci produktów producenta: serki, jogurty, produkty mleczneprogram Poleceń Pracowniczych - zyskaj aż do 1200 zł za poleconą osobę spełniającą warunki programupracę w trybie III-zmianowymumowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji zarówno dla transportu miejskiego - przystanek autobusowy naprzeciwko firmy, jak i prywatnego - bezpłatny parking dla pracowników, a także możliwość skorzystania z transportu organizowanego przez firmępracę w profesjonalnym zespoleniezbędne narzędzia pracy zadaniabadanie surowców i produktów pod kątem zgodności ze standardami jakościowymipobieranie próbek surowców, półproduktów oraz produktów do analizprzygotowywanie próbek, odczynników i materiałów pomocniczych do badańprzygotowanie sprzętu do badań, mycie i sterylizacja szkła laboratoryjnego kontrolowanie zgodności etapów procesu produkcyjnego zgodnie z przyjętymi normami jakościprowadzenie dokumentacji laboratoryjnej dotyczącej analizy i zestawień oczekujemywykształcenia minimum średniego spożywczego lub chemicznego, preferowane wyższe w zakresie technologii żywności (oraz z dziedziny mikrobiologii, biologii, biotechnologii, biochemii lub pochodne)znajomości zagadnień mikrobiologii lub fizyko-chemii i zasad pracy w laboratoriumznajomości procesów technologicznychumiejętności posługiwania się sprzętem laboratoryjnymumiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowychmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - wystarczą praktyki zawodowekomunikatywnej znajomości języka angielskiegozdolności sensorycznychdokładności, samodzielności, rzetelności, zaangażowania, dobrej organizacji pracyumiejętności pracy w zespoleksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która da Ci mnóstwo korzyści. Pracuj w renomowanej firmie z wieloletnim doświadczeniem w branży spożywczej. Skontaktuj się z nami i zobacz ile możesz zyskać w bardzo krótkim czasie!Obecnie ​dla firmy Danone z siedzibą w Bieruniu (ul. Świerczyniecka) poszukujemy osób na stanowisko: Asystent/ka specjalisty laboratoriumoferujemypracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie: 3500 zł brutto miesięcznie oraz premię produkcyjną do 380 zł brutto miesięczniemożliwość korzystania z transportu pracowniczego(min. Oświęcim, Tychy, Mysłowice, Lędziny, Imielin, Jaworzno)cotygodniowy bonus w postaci produktów producenta: serki, jogurty, produkty mleczneprogram Poleceń Pracowniczych - zyskaj aż do 1200 zł za poleconą osobę spełniającą warunki programupracę w trybie III-zmianowymumowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki i płatne urlopy)prywatną opiekę medyczną, kartę sportową i wiele innych dodatkowych korzyścipracę w dobrej lokalizacji zarówno dla transportu miejskiego - przystanek autobusowy naprzeciwko firmy, jak i prywatnego - bezpłatny parking dla pracowników, a także możliwość skorzystania z transportu organizowanego przez firmępracę w profesjonalnym zespoleniezbędne narzędzia pracy zadaniabadanie surowców i produktów pod kątem zgodności ze standardami jakościowymipobieranie próbek surowców, półproduktów oraz produktów do analizprzygotowywanie próbek, odczynników i materiałów pomocniczych do badańprzygotowanie sprzętu do badań, mycie i sterylizacja szkła laboratoryjnego kontrolowanie zgodności etapów procesu produkcyjnego zgodnie z przyjętymi normami jakościprowadzenie dokumentacji laboratoryjnej dotyczącej analizy i zestawień oczekujemywykształcenia minimum średniego spożywczego lub chemicznego, preferowane wyższe w zakresie technologii żywności (oraz z dziedziny mikrobiologii, biologii, biotechnologii, biochemii lub pochodne)znajomości zagadnień mikrobiologii lub fizyko-chemii i zasad pracy w laboratoriumznajomości procesów technologicznychumiejętności posługiwania się sprzętem laboratoryjnymumiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowychmile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - wystarczą praktyki zawodowekomunikatywnej znajomości języka angielskiegozdolności sensorycznychdokładności, samodzielności, rzetelności, zaangażowania, dobrej organizacji pracyumiejętności pracy w zespoleksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca w 100% zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum, SAFe, PI planning i cross-team management,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca w 100% zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum, SAFe, PI planning i cross-team management,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie? Wyróżnia Cię dojrzałość i świadomośc biznesowa oraz odporność na stres? Potrafisz przekładać wymagania biznesowe na efektywne praktyki HR? Nie czekaj, aplikuj! Bądź współodpowiedzialny za realizację celów i zadań HR, przyczyniając się do sukcesu GDC naszego klienta.oferujemydofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki języka obcegoprofesjonalne szkolenia i kursy praca zdalna (okazjonalne wizyty w biurze w Katowicach lub Łodzi) elastyczny czas pracyimprezy integracyjnedodatkowe świadczenia socjalnekupony na zakupydofinansowanie do biletów do kina, teatrufundusze wakacyjneprezenty świąteczneprogram poleceń pracownikówinicjatywy charytatywnehappy Friday (jeden krótszy dzień roboczy)zadaniaprowadzenie projektów i inicjatyw z zakresu HR dla GDC Polska oraz w wymiarze globalnymwspółpraca z HR Managerem i Dyrektorami Linii Biznesowych w zakresie wdrażania strategicznych projektów i inicjatyw HRidentyfikowanie lokalnych projektów i inicjatyw HR zgodnych z potrzebami linii biznesowejspółpraca z kluczowymi interesariuszami w ramach linii biznesowej w celu zapewnienia, że wszystkie projekty i inicjatywy HR są odpowiednio komunikowane i wdrażanewkład w analizę biznesową w celu wspierania rozwoju, rozpoznając trendy biznesowe, ich wpływ na działalność oraz potrafiąc przewidzieć potencjalne przeszkody na drodze do sukcesuapewniaie natychmiastowej informacji zwrotnej na temat wszystkich procesów, procedur i inicjatyw HRinicjowanie i kierowanie procesami E&E, Talent Review, Performace Review oraz innymi globalnymi projektami i inicjatywamiaktywnia identyfikacja luk, proponowane i wdrażanie zmian niezbędnych do pokrycia ryzykadziałanie na poprawą wyników, implementacja pozytywnych zmian w zarządzaniu ludźmiwewnętrzna i zewnętrzna komunikacja związaną z zasobami ludzkimiutrzymywanie procesów kadrowych w pełnej zgodności z ramami prawnymi i regulacyjnymi wewnętrznymi i zewnętrznymipartnerstwo i współpraca z wszystkimi funkcjami HR na poziomie lokalnym i globalnymoczekujemywykształcenie wyższeminimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuumiejętności interpersonalne i komunikacyjnepozytywne nastawienie i entuzjazm z nastawieniem na rozwójdoświadczenie w pracy z MS Officesilna orientacja na wysoką jakość usług świadczonych dla klientów wewnętrznychznajomość biznesu i umiejętność rozwiązywania problemówswobodna komunikacja w jezyku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w dużej, międzynarodowej firmie? Wyróżnia Cię dojrzałość i świadomośc biznesowa oraz odporność na stres? Potrafisz przekładać wymagania biznesowe na efektywne praktyki HR? Nie czekaj, aplikuj! Bądź współodpowiedzialny za realizację celów i zadań HR, przyczyniając się do sukcesu GDC naszego klienta.oferujemydofinansowanie do zajęć sportowychprywatna opieka medycznadofinansowanie do nauki języka obcegoprofesjonalne szkolenia i kursy praca zdalna (okazjonalne wizyty w biurze w Katowicach lub Łodzi) elastyczny czas pracyimprezy integracyjnedodatkowe świadczenia socjalnekupony na zakupydofinansowanie do biletów do kina, teatrufundusze wakacyjneprezenty świąteczneprogram poleceń pracownikówinicjatywy charytatywnehappy Friday (jeden krótszy dzień roboczy)zadaniaprowadzenie projektów i inicjatyw z zakresu HR dla GDC Polska oraz w wymiarze globalnymwspółpraca z HR Managerem i Dyrektorami Linii Biznesowych w zakresie wdrażania strategicznych projektów i inicjatyw HRidentyfikowanie lokalnych projektów i inicjatyw HR zgodnych z potrzebami linii biznesowejspółpraca z kluczowymi interesariuszami w ramach linii biznesowej w celu zapewnienia, że wszystkie projekty i inicjatywy HR są odpowiednio komunikowane i wdrażanewkład w analizę biznesową w celu wspierania rozwoju, rozpoznając trendy biznesowe, ich wpływ na działalność oraz potrafiąc przewidzieć potencjalne przeszkody na drodze do sukcesuapewniaie natychmiastowej informacji zwrotnej na temat wszystkich procesów, procedur i inicjatyw HRinicjowanie i kierowanie procesami E&E, Talent Review, Performace Review oraz innymi globalnymi projektami i inicjatywamiaktywnia identyfikacja luk, proponowane i wdrażanie zmian niezbędnych do pokrycia ryzykadziałanie na poprawą wyników, implementacja pozytywnych zmian w zarządzaniu ludźmiwewnętrzna i zewnętrzna komunikacja związaną z zasobami ludzkimiutrzymywanie procesów kadrowych w pełnej zgodności z ramami prawnymi i regulacyjnymi wewnętrznymi i zewnętrznymipartnerstwo i współpraca z wszystkimi funkcjami HR na poziomie lokalnym i globalnymoczekujemywykształcenie wyższeminimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowiskuumiejętności interpersonalne i komunikacyjnepozytywne nastawienie i entuzjazm z nastawieniem na rozwójdoświadczenie w pracy z MS Officesilna orientacja na wysoką jakość usług świadczonych dla klientów wewnętrznychznajomość biznesu i umiejętność rozwiązywania problemówswobodna komunikacja w jezyku angielskim Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.