You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 24

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zostań promotorem marki!Zdobądź doświadczenie w obsłudze klienta!Lokalizacja: Warszawa ul. Popularnaoferujemyumowę zlecenie,stawkę wynagrodzenia 20 zł brutto/h,szkolenia produktowe.zadaniapromowanie armatury znanej marki na terenie marketu budowlanego.oczekujemydyspozycyjności w miesiącu do przepracowania 100 h;dyspozycyjności do pracy w soboty oraz w 2 dni wybrane w tygodniu (preferowane godziny w tygodniu 14-19);praca w sklepie Castorama ul. Popularna.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zostań promotorem marki!Zdobądź doświadczenie w obsłudze klienta!Lokalizacja: Warszawa ul. Popularnaoferujemyumowę zlecenie,stawkę wynagrodzenia 20 zł brutto/h,szkolenia produktowe.zadaniapromowanie armatury znanej marki na terenie marketu budowlanego.oczekujemydyspozycyjności w miesiącu do przepracowania 100 h;dyspozycyjności do pracy w soboty oraz w 2 dni wybrane w tygodniu (preferowane godziny w tygodniu 14-19);praca w sklepie Castorama ul. Popularna.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowy dwór mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz uprawnienia UDT i chcesz pracować przy obsłudze wózków widłowych? Aplikuj - mamy dla Ciebie pracę!Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowieckioferujemyumowę o pracępracę w systemie równoważnym (6-18, 6-18, wolne, wolne, 18-06, 18-6)bezpłatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, szkolenia rozwojowezorganizowany i dofinansowany dojazd z: Ciechanów, Płońsk, Legionowo, Strzegowo, Śniadówek, Świercz, Raciąż, Drobin, Słupia, Nasielsk, Wyszogród, Zakroczymie, Mała Wieś.zadaniarozładunek i załadunekobsługa wózka widłowegoprowadzenie dokumentacji magazynowejoczekujemydoświadczenie w pracy na magazynieuprawnienia do obsługi wózków widłowychwykształcenie średnieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz uprawnienia UDT i chcesz pracować przy obsłudze wózków widłowych? Aplikuj - mamy dla Ciebie pracę!Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowieckioferujemyumowę o pracępracę w systemie równoważnym (6-18, 6-18, wolne, wolne, 18-06, 18-6)bezpłatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, szkolenia rozwojowezorganizowany i dofinansowany dojazd z: Ciechanów, Płońsk, Legionowo, Strzegowo, Śniadówek, Świercz, Raciąż, Drobin, Słupia, Nasielsk, Wyszogród, Zakroczymie, Mała Wieś.zadaniarozładunek i załadunekobsługa wózka widłowegoprowadzenie dokumentacji magazynowejoczekujemydoświadczenie w pracy na magazynieuprawnienia do obsługi wózków widłowychwykształcenie średnieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracę z klientem i przygotowywanie wycen? Znasz język francuski?Nie czekaj, zgłoś się do nas!Mamy dla Ciebie pracę w Godzisku Mazowieckim, w pobliżu PKP.Czekamy na Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęwynagrodzenie adekwatne do doświadczeniapracę na 1 zmianę od poniedziałku do piątkuwolne weekendyszkolenia wdrażającemożliwość rozwoju w strukturach firmyzadaniakontakt telefoniczny i mailowy z klientem francuskojęzycznymprzygotowywanie wycensprawdzanie możliwości realizacji zlecenia pod kątem technologiznymoczekujemychęci do pracy i naukiwykształcenia min. średniegoznajomości Excelamile widziana znajomośc jęz. francuskiegopozostałych rzeczy Cię nauczymyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę z klientem i przygotowywanie wycen? Znasz język francuski?Nie czekaj, zgłoś się do nas!Mamy dla Ciebie pracę w Godzisku Mazowieckim, w pobliżu PKP.Czekamy na Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęwynagrodzenie adekwatne do doświadczeniapracę na 1 zmianę od poniedziałku do piątkuwolne weekendyszkolenia wdrażającemożliwość rozwoju w strukturach firmyzadaniakontakt telefoniczny i mailowy z klientem francuskojęzycznymprzygotowywanie wycensprawdzanie możliwości realizacji zlecenia pod kątem technologiznymoczekujemychęci do pracy i naukiwykształcenia min. średniegoznajomości Excelamile widziana znajomośc jęz. francuskiegopozostałych rzeczy Cię nauczymyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś świetnie zorganizowany/a? Szukasz możliwości dodatkowego zarobku w krótkim czasie?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę :)oferujemyumowę zlecenia tymczasowego od 14.07.2022r. do 29.07.2022r.,pracę w godzinach 08.00 - 16.00 lub 9.00 -17.00,wynagrodzenie: 26 zł brutto h, lokalizacja: ul. Salsy (Warszawa Ursynów). zadaniaodbieranie przesyłek kurierskich, rejestrowanie przesyłek kurierskich oraz listów przychodzących w pliku korespondencji,nadawanie przesyłek kurierskich,odbieranie telefonów przychodzących,przygotowywanie sal konferencyjnych na spotkania i szkolenia,przyjmowanie/witanie gości w salonie pokazowym,wymienianie ręczników papierowych i bawełnianych w podajnikach,dbałość o porządek (odnoszenie filiżanek po spotkaniu) i reprezentacyjny wygląd salonu, jak i sal konferencyjnych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w środowisku korporacyjnym,komunikatywnej znajomości języka angielskiego, wysokiej kulutry osobistej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś świetnie zorganizowany/a? Szukasz możliwości dodatkowego zarobku w krótkim czasie?Mamy dla Ciebie atrakcyjną ofertę :)oferujemyumowę zlecenia tymczasowego od 14.07.2022r. do 29.07.2022r.,pracę w godzinach 08.00 - 16.00 lub 9.00 -17.00,wynagrodzenie: 26 zł brutto h, lokalizacja: ul. Salsy (Warszawa Ursynów). zadaniaodbieranie przesyłek kurierskich, rejestrowanie przesyłek kurierskich oraz listów przychodzących w pliku korespondencji,nadawanie przesyłek kurierskich,odbieranie telefonów przychodzących,przygotowywanie sal konferencyjnych na spotkania i szkolenia,przyjmowanie/witanie gości w salonie pokazowym,wymienianie ręczników papierowych i bawełnianych w podajnikach,dbałość o porządek (odnoszenie filiżanek po spotkaniu) i reprezentacyjny wygląd salonu, jak i sal konferencyjnych.oczekujemydoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w środowisku korporacyjnym,komunikatywnej znajomości języka angielskiego, wysokiej kulutry osobistej. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pracowałeś w drukarni offsetowej i poszukujesz nowych wyzwań? Dołącz do zespołu naszego Klienta!NIe czekaj i zgłoś się do nas, a my Cię dalej poprowadzimy przez proces rekrutacji.Praca w Grodzisku Mazowieckim, niedaleko PKP.oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracępracę bezpośrednio w firmiewolne weekendypracę na 3 zmiany (6-12, 14-22, 22-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie afekwatne do doświadczeniaszkolenia wdrażającezadaniadruk na maszynach offsetowychsystematyczne regulacje i konserwacjekontrola jakości wydrukuoczekujemydoświadczenina w druku offsetowymchęci do pracyzdolności manualnychwykształcenie techniczne / poligraficzne będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pracowałeś w drukarni offsetowej i poszukujesz nowych wyzwań? Dołącz do zespołu naszego Klienta!NIe czekaj i zgłoś się do nas, a my Cię dalej poprowadzimy przez proces rekrutacji.Praca w Grodzisku Mazowieckim, niedaleko PKP.oferujemystabilne zatrudnienie na umowę o pracępracę bezpośrednio w firmiewolne weekendypracę na 3 zmiany (6-12, 14-22, 22-6) od poniedziałku do piątkuwynagrodzenie afekwatne do doświadczeniaszkolenia wdrażającezadaniadruk na maszynach offsetowychsystematyczne regulacje i konserwacjekontrola jakości wydrukuoczekujemydoświadczenina w druku offsetowymchęci do pracyzdolności manualnychwykształcenie techniczne / poligraficzne będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowy dwór mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji i obsłudze wózków widłowych? Nie masz uprawnień UDT - nie szkodzi,  Pracodawca za nie zapłaci.Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowieckioferujemyumowę o pracępracę w systemie równoważnym (6-18, 6-18, wolne, wolne, 18-06, 18-6)wynagrodzenie 4050 - 5200 zł bruttobezpłatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, szkolenia rozwojowezorganizowany i dofinansowany dojazd z: Ciechanów, Płońsk, Legionowo, Strzegowo, Śniadówek, Świercz, Raciąż, Drobin, Słupia, Nasielsk, Wyszogród, Zakroczymie, Mała Wieśzadaniapraca na linii mieszaniaprace produkcyjneobsługa wózków widłowychoczekujemydoświadczenie w obsłudze maszyn produkcyjnychdoświadczenie w obsłudze wózków widłowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy na produkcji i obsłudze wózków widłowych? Nie masz uprawnień UDT - nie szkodzi,  Pracodawca za nie zapłaci.Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowieckioferujemyumowę o pracępracę w systemie równoważnym (6-18, 6-18, wolne, wolne, 18-06, 18-6)wynagrodzenie 4050 - 5200 zł bruttobezpłatną opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, szkolenia rozwojowezorganizowany i dofinansowany dojazd z: Ciechanów, Płońsk, Legionowo, Strzegowo, Śniadówek, Świercz, Raciąż, Drobin, Słupia, Nasielsk, Wyszogród, Zakroczymie, Mała Wieśzadaniapraca na linii mieszaniaprace produkcyjneobsługa wózków widłowychoczekujemydoświadczenie w obsłudze maszyn produkcyjnychdoświadczenie w obsłudze wózków widłowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jaktorów, mazowieckie
      • praca stała
      • PLN5,500 - PLN0 miesięcznie
      • randstad polska
      Szukasz stałej pracy? Twoją pasją jest majsterkowanie? Masz doświadczenie w naprawie maszyn? Mamy dla Ciebie pracę na jedną zmianę w Jaktorowie k.Grodziska Mazowieckiego.Aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio przez firmęwynagrodzenie od 5000 zł brutto pracę w godzinach 7-15 (weekendy wolne) szkolenia techniczne, w tym uprawnienia operatorskie i konserwatorskie na wózki widłowe, elektryczne i gazoweprofesjonalne wdrożeniewypłatę 100% wynagrodzenia w przypadku zwolnienia lekarskiego związanego z COVID-19kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizycznądofinansowanie do urlopu i/lub szkoleńubezpieczenie na życieprywatną opiekę medyczną i stomatologicznązadanianaprawa i konserwacja wózków widłowychmontaż podzespołów wózków widłowychoczekujemywykształcenia zawodowego lub średniegodoświadczenia w zakresie napraw i konserwacji wózków widłowych / samochodów / maszyn budowlanych / maszyn rolniczych / innych urządzeń mechanicznych lub pojazdówpunktualnościsamodzielności, samodyscyplinyumiejętności pracy zespołowejuprawnienia UDT będą dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stałej pracy? Twoją pasją jest majsterkowanie? Masz doświadczenie w naprawie maszyn? Mamy dla Ciebie pracę na jedną zmianę w Jaktorowie k.Grodziska Mazowieckiego.Aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio przez firmęwynagrodzenie od 5000 zł brutto pracę w godzinach 7-15 (weekendy wolne) szkolenia techniczne, w tym uprawnienia operatorskie i konserwatorskie na wózki widłowe, elektryczne i gazoweprofesjonalne wdrożeniewypłatę 100% wynagrodzenia w przypadku zwolnienia lekarskiego związanego z COVID-19kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizycznądofinansowanie do urlopu i/lub szkoleńubezpieczenie na życieprywatną opiekę medyczną i stomatologicznązadanianaprawa i konserwacja wózków widłowychmontaż podzespołów wózków widłowychoczekujemywykształcenia zawodowego lub średniegodoświadczenia w zakresie napraw i konserwacji wózków widłowych / samochodów / maszyn budowlanych / maszyn rolniczych / innych urządzeń mechanicznych lub pojazdówpunktualnościsamodzielności, samodyscyplinyumiejętności pracy zespołowejuprawnienia UDT będą dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • moszna-parcela, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pasjonujesz się księgowością, a w szczególności obszarem należności i oceny kredytowej? czytając sprawozdanie firmy wiesz potrafisz ocenić jej sytuację finansową? lubisz pracować w międzynarodowym teamie, najchętniej na samodzielnym stanowisku? jesli tak, zapoznaj się z nasza ofertą.oferujemyumowę o pracę tymczasową z Randstad min. do wrzesnia 2022 i potem przedłużenie bezpośrednio u Pracodawcypraca w miedzynarodowej organizacji-firma produkcyjna obecna w 50 krajachonboarding, szkoleniapakiet benefitówpraca hybrydowa-jesli dojeżdzasz do biura (Moszna-Parcela) zwracamy Ci część kosztówBonus Roczny zadaniaopieka nad polskimi Klientami Spółki w obszarze należności i kontroli kredytowejwspółpraca z Biurem Obsługi Klienta w celu zapewnienia terminowego rozwiązywania problemów klientów.uzgadnianie kont klientówweryfikacja i alokacja kont nowych Klientów w obszarze warunków kredytowychwspółpraca z działem ksiegowości windykacja należnościoczekujemyco najmniej 2 lat doświadczenia w obszarzekontroli kredytowej, najlepiej w organizacji międzynarodowej wyksztacałcenie finansowe, ekonomia lub pokrewnedoskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno pisemne, jak i werbalnedobre umiejętności liczenia i analityczne, również w pracy na Exceldobra znajomość języka angielskiego (min.B2)umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobre umiejętności organizacyjneumiejętność budowania silnych relacji z Obsługą Klientamożliwość ustalania priorytetów obciążeń zgodnie z potrzebami biznesowymi.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pasjonujesz się księgowością, a w szczególności obszarem należności i oceny kredytowej? czytając sprawozdanie firmy wiesz potrafisz ocenić jej sytuację finansową? lubisz pracować w międzynarodowym teamie, najchętniej na samodzielnym stanowisku? jesli tak, zapoznaj się z nasza ofertą.oferujemyumowę o pracę tymczasową z Randstad min. do wrzesnia 2022 i potem przedłużenie bezpośrednio u Pracodawcypraca w miedzynarodowej organizacji-firma produkcyjna obecna w 50 krajachonboarding, szkoleniapakiet benefitówpraca hybrydowa-jesli dojeżdzasz do biura (Moszna-Parcela) zwracamy Ci część kosztówBonus Roczny zadaniaopieka nad polskimi Klientami Spółki w obszarze należności i kontroli kredytowejwspółpraca z Biurem Obsługi Klienta w celu zapewnienia terminowego rozwiązywania problemów klientów.uzgadnianie kont klientówweryfikacja i alokacja kont nowych Klientów w obszarze warunków kredytowychwspółpraca z działem ksiegowości windykacja należnościoczekujemyco najmniej 2 lat doświadczenia w obszarzekontroli kredytowej, najlepiej w organizacji międzynarodowej wyksztacałcenie finansowe, ekonomia lub pokrewnedoskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno pisemne, jak i werbalnedobre umiejętności liczenia i analityczne, również w pracy na Exceldobra znajomość języka angielskiego (min.B2)umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobre umiejętności organizacyjneumiejętność budowania silnych relacji z Obsługą Klientamożliwość ustalania priorytetów obciążeń zgodnie z potrzebami biznesowymi.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy technicznego.Jeśli posiadasz wykształcenie wyższe z obszaru kierunków technicznych, w dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, to czekamy właśnie na Twoja aplikację!  oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzepracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie wycen i ofertkontakt z architektami i generalnymi wykonawcami w ramach nowych projektówprzygotowywanie specyfikacji technicznych / wytycznych projektowych w programach CAD (bez konieczności projektowania, jedynie czytanie rysunku technicznego) wsparcie w spotkaniach handlowychobsługa systemu CRMprzygotowywanie dokumentów, umów, aneksówoczekujemymile widziane pierwsze doświadczenia sprzedażowe lub w doradztwie technicznymwykształcenia wyższego o profilu technicznym/budowlanym lub pokrewnym, ewentualnie w trakcie studiówznajomości programu AutoCadznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1umiejętności czytania rysunków technicznychmile widziane będzie doświadczenie w obsłudze programu CRMzacięcia technicznego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy technicznego.Jeśli posiadasz wykształcenie wyższe z obszaru kierunków technicznych, w dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, to czekamy właśnie na Twoja aplikację!  oferujemystabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzepracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie wycen i ofertkontakt z architektami i generalnymi wykonawcami w ramach nowych projektówprzygotowywanie specyfikacji technicznych / wytycznych projektowych w programach CAD (bez konieczności projektowania, jedynie czytanie rysunku technicznego) wsparcie w spotkaniach handlowychobsługa systemu CRMprzygotowywanie dokumentów, umów, aneksówoczekujemymile widziane pierwsze doświadczenia sprzedażowe lub w doradztwie technicznymwykształcenia wyższego o profilu technicznym/budowlanym lub pokrewnym, ewentualnie w trakcie studiówznajomości programu AutoCadznajomości języka angielskiego na poziomie min. B1umiejętności czytania rysunków technicznychmile widziane będzie doświadczenie w obsłudze programu CRMzacięcia technicznego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteśmy zgranym zespołem Rekruterów IT, który ma przyjemność realizować różnorodne projekty dla firm z kapitałem polskim i zagraniczym z branży bankowej, technologicznej, ecommerce, FMCG etc.Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu Koordynatora, który będzie skutecznie organizował pracę wśród rekruterów i współpracował z naszymi kluczowymi klientami.Wyślij swoje CV, porozmawiaj z nami i zobacz co jesteśmy Ci w stanie zaoferować!oferujemyUmowę o pracę Współpracę z największymi markami na rynku ITPremię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingNEW!!! IT Academy - autorski cykl szkoleń i kompendium wiedzy ITElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowymDofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaWspieranie i administrowanie działań rekrutacyjnych, zapewniających sprawną i efektywną obsługę klientów oraz wszystkich zaangażowanych w proces rekrutacjiŚcisła współpraca z kandydatami, zespołem rekrutacyjnym i hiring manageramiBudowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowychKoordynowanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, w tym wysyłanie zaproszeń na spotkania z klientemWyznaczanie kierunku rekutacji, priorytetów, kierunku w tym ustalanie KPI dla zespołuBieżące raportowanie postępów do klienta, swojego manageraoczekujemyDoświadczenia w koordynacji projektów (najchętniej IT)Doświadczenia w pracy jako rekruter Doświadczenia w pracy z klientem polskim lub zagranicznymBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (swoboda komunikacja w języku angielskim)Umiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteśmy zgranym zespołem Rekruterów IT, który ma przyjemność realizować różnorodne projekty dla firm z kapitałem polskim i zagraniczym z branży bankowej, technologicznej, ecommerce, FMCG etc.Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu Koordynatora, który będzie skutecznie organizował pracę wśród rekruterów i współpracował z naszymi kluczowymi klientami.Wyślij swoje CV, porozmawiaj z nami i zobacz co jesteśmy Ci w stanie zaoferować!oferujemyUmowę o pracę Współpracę z największymi markami na rynku ITPremię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingNEW!!! IT Academy - autorski cykl szkoleń i kompendium wiedzy ITElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowymDofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaWspieranie i administrowanie działań rekrutacyjnych, zapewniających sprawną i efektywną obsługę klientów oraz wszystkich zaangażowanych w proces rekrutacjiŚcisła współpraca z kandydatami, zespołem rekrutacyjnym i hiring manageramiBudowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowychKoordynowanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, w tym wysyłanie zaproszeń na spotkania z klientemWyznaczanie kierunku rekutacji, priorytetów, kierunku w tym ustalanie KPI dla zespołuBieżące raportowanie postępów do klienta, swojego manageraoczekujemyDoświadczenia w koordynacji projektów (najchętniej IT)Doświadczenia w pracy jako rekruter Doświadczenia w pracy z klientem polskim lub zagranicznymBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (swoboda komunikacja w języku angielskim)Umiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży technologicznej poszukujemy aktualnie Frontend Developera. Firma ta ma siedzibę główną w Londynie, działa w 23 krajach i zatrudnia ponad 10 000 osób, w tym ponad 5 000 osób w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zrealizowała projekty dla największych firm w Europie z sektora finansowego, logistycznego, technologicznego. Spółka dostarcza zawansowane rozwiązania, buduje platformy technologiczne i przyspiesza zmiany dla klientów z branż takich jak: usługi finansowe i płatności elektroniczne, TMT (technologia, media i telekomunikacja) czy logistyka. Polskie placówki będą kontynuować obsługę europejskich klientów firmy, między innymi w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań cloud native, konfiguracji landing zone oraz migracji danych do chmury obliczeniowej, w oparciu o Google Cloud Platform.oferujemyumowa o pracę (z możliwością rozliczenia autorskich kosztów uzyskania przychodu)stabline miejsce pracy i przyjazne międzynarodowe środowisko pracyhybrydowy model pracy (lokalizacje biur: Łódź, Warszawa, Wrocławe, Gdańsk) elastyczne godziny pracyubezpieczenie zdrowotne karta sportowaopcja zakupu akcji firmy po preferencyjnej cenie rabaty pracownicze nieograniczone możliwości rozwoju (szkolenia, coaching, warsztaty, konferencje, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacynych)możliwość pracy w ciekawych projektach opartych na najnowszych technologiachzadaniatworzenie komponentów oprogramowania zgodnie ze standardami, narzędziami i praktykami firmowymiuczestniczenie we wszystkich działaniach związanych z tworzeniem aplikacji, takich jak udoskonalanie backlog, szacowanie, implementacja wymagań klientówwspółpraca z interesariuszami projektu, aby zrozumieć wynagania klienta, architekturę i priorytetyeskalacja ryzyka, problemów i obaw związanych z działaniami rozwojowymi uczestniczenie w przeglądzie prac wykonanych przez członków zespołu programistycznego oczekujemydoświadczenie w pracy z JavaScript/TypeScriptznajomość ReactJS i/lubAngular2+Redux, Relay i/lub Rx HTTP, RESTful, JSONMVC, MVVM i/lub JavaScriptHTML i CSS angielski na poziomie min. B2 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży technologicznej poszukujemy aktualnie Frontend Developera. Firma ta ma siedzibę główną w Londynie, działa w 23 krajach i zatrudnia ponad 10 000 osób, w tym ponad 5 000 osób w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zrealizowała projekty dla największych firm w Europie z sektora finansowego, logistycznego, technologicznego. Spółka dostarcza zawansowane rozwiązania, buduje platformy technologiczne i przyspiesza zmiany dla klientów z branż takich jak: usługi finansowe i płatności elektroniczne, TMT (technologia, media i telekomunikacja) czy logistyka. Polskie placówki będą kontynuować obsługę europejskich klientów firmy, między innymi w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań cloud native, konfiguracji landing zone oraz migracji danych do chmury obliczeniowej, w oparciu o Google Cloud Platform.oferujemyumowa o pracę (z możliwością rozliczenia autorskich kosztów uzyskania przychodu)stabline miejsce pracy i przyjazne międzynarodowe środowisko pracyhybrydowy model pracy (lokalizacje biur: Łódź, Warszawa, Wrocławe, Gdańsk) elastyczne godziny pracyubezpieczenie zdrowotne karta sportowaopcja zakupu akcji firmy po preferencyjnej cenie rabaty pracownicze nieograniczone możliwości rozwoju (szkolenia, coaching, warsztaty, konferencje, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacynych)możliwość pracy w ciekawych projektach opartych na najnowszych technologiachzadaniatworzenie komponentów oprogramowania zgodnie ze standardami, narzędziami i praktykami firmowymiuczestniczenie we wszystkich działaniach związanych z tworzeniem aplikacji, takich jak udoskonalanie backlog, szacowanie, implementacja wymagań klientówwspółpraca z interesariuszami projektu, aby zrozumieć wynagania klienta, architekturę i priorytetyeskalacja ryzyka, problemów i obaw związanych z działaniami rozwojowymi uczestniczenie w przeglądzie prac wykonanych przez członków zespołu programistycznego oczekujemydoświadczenie w pracy z JavaScript/TypeScriptznajomość ReactJS i/lubAngular2+Redux, Relay i/lub Rx HTTP, RESTful, JSONMVC, MVVM i/lub JavaScriptHTML i CSS angielski na poziomie min. B2 Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • belsk duży, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli świetnie odnajdujesz się w obszarze logistyki magazynowej i posiadasz kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu magazynami z branży FMCG, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:Kierownik MagazynówSprawdź jak wygląda praca w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się firmie dbającej o Twoją indywidualną ścieżkę rozwojuoferujemyStabilne zatrudnienie (umowę o pracę)Bogaty pakiet benefitów: kompleksową opiekę medyczną, dofinansowanie zajęć sportowych, kartę MultisportDodatkowe świadczenia socjalne; dofinansowanie do obiadów, kantyna na miejscu, zniżki na produkty firmoweWsparcie w planowaniu indywidualnej ścieżki karieryZajęcia językoweCiekawe szkolenia zawodoweMożliwość rozwoju w firmie o wysokich standardach, w otoczeniu profesjonalistów i przyjaznej atmosferyPracę około 50 km od WarszawyzadaniaKoordynowanie pracy magazynów w ramach przyjmowania dostaw organizowania wysyłek i transportów wewnętrznych jak również planowanie płynnego przepływu materiałów oraz dokumentacji magazynowejStała współpraca z działem produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucjiOrganizowanie pracy zespołu magazynowegoOdpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu, wymianę sprzętu, wyposażenia, okresowe przeprowadzanie inwentaryzacjioczekujemyWykształcenia wyższego z obszaru logistyka, zarządzanieCo najmniej 3 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczymKomunikatywnej znajomości języka angielskiegoZnajomości zagadnień związanych z logistyką, produkcją, obsługą klienta, odbiorem materiałów i produktów oraz inwentaryzacjąMile widziana znajomość nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania magazynem, w tym systemy SAP (MM, WM, eWM) oraz automatyki magazynowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli świetnie odnajdujesz się w obszarze logistyki magazynowej i posiadasz kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu magazynami z branży FMCG, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:Kierownik MagazynówSprawdź jak wygląda praca w międzynarodowej, prężnie rozwijającej się firmie dbającej o Twoją indywidualną ścieżkę rozwojuoferujemyStabilne zatrudnienie (umowę o pracę)Bogaty pakiet benefitów: kompleksową opiekę medyczną, dofinansowanie zajęć sportowych, kartę MultisportDodatkowe świadczenia socjalne; dofinansowanie do obiadów, kantyna na miejscu, zniżki na produkty firmoweWsparcie w planowaniu indywidualnej ścieżki karieryZajęcia językoweCiekawe szkolenia zawodoweMożliwość rozwoju w firmie o wysokich standardach, w otoczeniu profesjonalistów i przyjaznej atmosferyPracę około 50 km od WarszawyzadaniaKoordynowanie pracy magazynów w ramach przyjmowania dostaw organizowania wysyłek i transportów wewnętrznych jak również planowanie płynnego przepływu materiałów oraz dokumentacji magazynowejStała współpraca z działem produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucjiOrganizowanie pracy zespołu magazynowegoOdpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu, wymianę sprzętu, wyposażenia, okresowe przeprowadzanie inwentaryzacjioczekujemyWykształcenia wyższego z obszaru logistyka, zarządzanieCo najmniej 3 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczymKomunikatywnej znajomości języka angielskiegoZnajomości zagadnień związanych z logistyką, produkcją, obsługą klienta, odbiorem materiałów i produktów oraz inwentaryzacjąMile widziana znajomość nowoczesnych metod i narzędzi zarządzania magazynem, w tym systemy SAP (MM, WM, eWM) oraz automatyki magazynowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, swobodnie posługujesz się językiem angielskim i masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych to czekamy właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty Multisport., zniżki pracownicze na produkty firmowe)Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkoleniazadaniaTworzenie i zarządzanie kampaniami w systemach PPC (Facebook Ads, Google Ads)Odpowiedzialność za proces lead generationAnaliza danych za pomocą Google AnalyticsOdpowiedzialność za rynek polski, czeski oraz słowackiZnajomość zasad SEOOdpowiedzialność za tworzenie planów i budżetów kampanii marketingowychWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi działami marketinguoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych oraz procesie lead generationUmiejętności pracy w zespoleZnajomości narzędzi marketingowych (Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics)Otwartości na zagranicznie szkolenie wyjazdoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, producenta automatyki budynkowej i rozwiązań z zakresu inteligentnego budownictwa poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Digital Marketing Specialist.Jeśli posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, swobodnie posługujesz się językiem angielskim i masz doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych to czekamy właśnie na Twoją aplikację!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do karty Multisport., zniżki pracownicze na produkty firmowe)Możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowychPracę w modelu stacjonarnym ze skróconym czasem pracy w piątki! Godziny pracy pon-czw: 8.00-17.00, pt 8.00-12.00Pracę w międzynarodowym środowisku i zagraniczne szkoleniazadaniaTworzenie i zarządzanie kampaniami w systemach PPC (Facebook Ads, Google Ads)Odpowiedzialność za proces lead generationAnaliza danych za pomocą Google AnalyticsOdpowiedzialność za rynek polski, czeski oraz słowackiZnajomość zasad SEOOdpowiedzialność za tworzenie planów i budżetów kampanii marketingowychWspółpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi działami marketinguoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia zdobytego na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych oraz procesie lead generationUmiejętności pracy w zespoleZnajomości narzędzi marketingowych (Facebook Ads, Google Ads, Google Analytics)Otwartości na zagranicznie szkolenie wyjazdoweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy techniczno-handlowego.Jeśli posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, a praca w dynamicznym środowisku to obszar, w którym się odnajdujesz, to ta oferta jest skierowania właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzerealny wpływ na środowisko pracyniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)pracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie ofert dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychudział w analizie wyników sprzedaży monitorowanie sytuacji rynkowej na podległym regioniebudowanie długofalowych relacji z klientami firmyoczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w tereniewykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/ technicznym - jako atutpraktycznej umiejętności czytania rysunku technicznegozdolności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasudobrej organizacji pracy własnejczynnego prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy techniczno-handlowego.Jeśli posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, a praca w dynamicznym środowisku to obszar, w którym się odnajdujesz, to ta oferta jest skierowania właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzerealny wpływ na środowisko pracyniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)pracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie ofert dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychudział w analizie wyników sprzedaży monitorowanie sytuacji rynkowej na podległym regioniebudowanie długofalowych relacji z klientami firmyoczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w tereniewykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/ technicznym - jako atutpraktycznej umiejętności czytania rysunku technicznegozdolności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasudobrej organizacji pracy własnejczynnego prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta tworzącego oprogramowanie w celu przyspieszenia realizacji projektów i poprawy wydajności majątku trwałego infrastruktury szukamy C++ Developeraoferujemykonkurencyjne wynagrodzeniekarta sportowa, opieka medyczna, lekcja językówszkolenia technicznepraca w międzynarodowym zespolebiuro w centrum miastaelastyczne godziny pracyhybrydowy model pracy (właściwie na ten moment 100% zdalny)przyjazne, oparte na współpracy i wspierające środowisko zespołowebycie częścią wiodącej na świecie firmy programistycznej dostarczającej rozwiązania dla architektury, inżynierii i budownictwazadaniaprojektuj, buduj i utrzymuj wydajny i niezawodny nowoczesny kod C++ dla produktów desktopowychwspółpracuj ściśle z innymi inżynierami, aby opracowywać nowe produkty i funkcje proponuj i wdrażaj ulepszenia w obecnych produktach opracuj zautomatyzowane plany testów i testy jednostkowe badaj nowe, powiązane technologie i przyczyniaj się do rozwoju przyszłych generacji naszych produktówoczekujemyWymagane: 2-5 lat doświadczenia w tworzeniu oprogramowania w nowoczesnym C++ licencjat z informatyki lub dziedziny pokrewnej biegła znajomość algorytmów i struktur danych biegłość w programowaniu obiektowymMile widziane: doświadczenie z Qt lub podobnymi narzędziami do tworzenia interfejsu użytkownikabiegłość w języku Python, szczególnie w przypadku interfejsów API, takich jak NumPydoświadczenie w tworzeniu naukowego lub inżynierskiego oprogramowania symulacyjnegodoświadczenie w optymalizacji wydajności z GIS Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta tworzącego oprogramowanie w celu przyspieszenia realizacji projektów i poprawy wydajności majątku trwałego infrastruktury szukamy C++ Developeraoferujemykonkurencyjne wynagrodzeniekarta sportowa, opieka medyczna, lekcja językówszkolenia technicznepraca w międzynarodowym zespolebiuro w centrum miastaelastyczne godziny pracyhybrydowy model pracy (właściwie na ten moment 100% zdalny)przyjazne, oparte na współpracy i wspierające środowisko zespołowebycie częścią wiodącej na świecie firmy programistycznej dostarczającej rozwiązania dla architektury, inżynierii i budownictwazadaniaprojektuj, buduj i utrzymuj wydajny i niezawodny nowoczesny kod C++ dla produktów desktopowychwspółpracuj ściśle z innymi inżynierami, aby opracowywać nowe produkty i funkcje proponuj i wdrażaj ulepszenia w obecnych produktach opracuj zautomatyzowane plany testów i testy jednostkowe badaj nowe, powiązane technologie i przyczyniaj się do rozwoju przyszłych generacji naszych produktówoczekujemyWymagane: 2-5 lat doświadczenia w tworzeniu oprogramowania w nowoczesnym C++ licencjat z informatyki lub dziedziny pokrewnej biegła znajomość algorytmów i struktur danych biegłość w programowaniu obiektowymMile widziane: doświadczenie z Qt lub podobnymi narzędziami do tworzenia interfejsu użytkownikabiegłość w języku Python, szczególnie w przypadku interfejsów API, takich jak NumPydoświadczenie w tworzeniu naukowego lub inżynierskiego oprogramowania symulacyjnegodoświadczenie w optymalizacji wydajności z GIS Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Senior Automation Tester. Praca hybrydowa (2 dni w tygodniu) w jednym z biur: Wrocław, Gdańsk, Łódź oraz w niedługim czasie Warszawa.oferujemyumowę o pracęstabilne miejsce pracy (na ten moment trzy lokalizacje biur: Łódź, Wrocław, Gdańsk)hybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypakiet benefitów, takich jak: ubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa i dofinansowanie do posiłków, opcje zakupu akcji po preferencyjnej cenie, rabaty pracownicze, nieograniczone możliwości rozwoju – złożone projekty, szkolenia, coaching, konferencje, warsztaty, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacyjnycheventy firmowe, turnieje sportowe, team building, grupy tematyczne (np. turystyka, klub książki, green team)pracę w środowisku wielokulturowym - praca z kolegami i klientami w różnych krajach, możliwość podnoszenia kompetencji językowychzadaniadefiniowanie i tworzenie testów oraz planów testów, zarówno manualnych jak i automatycznychokreślanie wymagań dotyczących środowiska, danych, zasobów i narzędzi przy jednocześnej pomocy w ulepszeniu testowalnościtworzenie i utrzymanie kodu dla wszystkich etapów testów (Smoke, Sanity, regresja) w środowisku CI/CDzdefiniowanie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej strategii testowania, struktury i najlepszych praktykdostarczanie raportów dotyczących postępów, anomalii, zagrożeń i problemów, a także udostępnianie wskaźnikówudzielanie wskazówek i pomocy kolegom w każdym aspekcie planowania i wykonywania testówoczekujemybiegłości w technikach testowych służących do planowania i wykonywania testów oprogramowania wszystkich komponentów aplikacji (funkcjonalnych i niefunkcjonalnych)znajomości określonych standardów związanych z obecną rolą praktyka ITprzykłady: standardy BHP, wydziałowe standardy programowania i dostępności, standardy wydajności sieci organizacyjnej, procedury działu obsługi, korporacyjne procesy zarządzania jakością i zmianąznajomości oprogramowania, które umożliwia użytkownikowi tworzenie, wypełnianie i zarządzanie strukturami danych: SQL Server, DB2, Oracle, MySQL, nierelacyjne bazy danychznajomości frameworków automatyzacji (rodzaje, struktura, komponenty)znajomości narzędzi do raportowania automatyzacji (raporty JUnit, CI, 3Rr)znajomości Jmeter/SoapUI/Selenium IDE (lub podobnych)biegłości w zakresie metryk testowych i narzędzi do analizy wyników testówbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoDodatkowe, pożądane umiejętności:rozumienie metodologii Agile/Scrumcertyfikat ISTQB (lub równoważny) jest pożądany, ale nie jest niezbędnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Senior Automation Tester. Praca hybrydowa (2 dni w tygodniu) w jednym z biur: Wrocław, Gdańsk, Łódź oraz w niedługim czasie Warszawa.oferujemyumowę o pracęstabilne miejsce pracy (na ten moment trzy lokalizacje biur: Łódź, Wrocław, Gdańsk)hybrydowy model pracyelastyczne godziny pracypakiet benefitów, takich jak: ubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa i dofinansowanie do posiłków, opcje zakupu akcji po preferencyjnej cenie, rabaty pracownicze, nieograniczone możliwości rozwoju – złożone projekty, szkolenia, coaching, konferencje, warsztaty, certyfikacje, subskrypcje internetowych platform edukacyjnycheventy firmowe, turnieje sportowe, team building, grupy tematyczne (np. turystyka, klub książki, green team)pracę w środowisku wielokulturowym - praca z kolegami i klientami w różnych krajach, możliwość podnoszenia kompetencji językowychzadaniadefiniowanie i tworzenie testów oraz planów testów, zarówno manualnych jak i automatycznychokreślanie wymagań dotyczących środowiska, danych, zasobów i narzędzi przy jednocześnej pomocy w ulepszeniu testowalnościtworzenie i utrzymanie kodu dla wszystkich etapów testów (Smoke, Sanity, regresja) w środowisku CI/CDzdefiniowanie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej strategii testowania, struktury i najlepszych praktykdostarczanie raportów dotyczących postępów, anomalii, zagrożeń i problemów, a także udostępnianie wskaźnikówudzielanie wskazówek i pomocy kolegom w każdym aspekcie planowania i wykonywania testówoczekujemybiegłości w technikach testowych służących do planowania i wykonywania testów oprogramowania wszystkich komponentów aplikacji (funkcjonalnych i niefunkcjonalnych)znajomości określonych standardów związanych z obecną rolą praktyka ITprzykłady: standardy BHP, wydziałowe standardy programowania i dostępności, standardy wydajności sieci organizacyjnej, procedury działu obsługi, korporacyjne procesy zarządzania jakością i zmianąznajomości oprogramowania, które umożliwia użytkownikowi tworzenie, wypełnianie i zarządzanie strukturami danych: SQL Server, DB2, Oracle, MySQL, nierelacyjne bazy danychznajomości frameworków automatyzacji (rodzaje, struktura, komponenty)znajomości narzędzi do raportowania automatyzacji (raporty JUnit, CI, 3Rr)znajomości Jmeter/SoapUI/Selenium IDE (lub podobnych)biegłości w zakresie metryk testowych i narzędzi do analizy wyników testówbardzo dobrej znajomości języka angielskiegoDodatkowe, pożądane umiejętności:rozumienie metodologii Agile/Scrumcertyfikat ISTQB (lub równoważny) jest pożądany, ale nie jest niezbędnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych Klietów, dużej sieci handlowej poszukujemy osoby na stanowisko specjalista ds. SEO oraz contentu. Środowisko digital e-commerce jest Ci znane? Jeżeli tak aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie na bazie umowy o pracę,premię uzależnioną od wyników pracypracę w ambitnym zespole, pełnym pasji i pozytywnej atmosferymożliwość pogłębienia wiedzy, zdobycia cennego doświadczeniauczestnictwo w wielu ciekawych projektach marketingowychakcjonariat pracowniczy i świadczenia stażowerozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)zadaniazarządzanie i optymalizacja on-site SEO dla stron firmowychdefinicja potrzeb i wdrażanie rozwiązań uwzględniających cele biznesowe i marketingowe            prowadzenie i automatyzacja działań bazując na dostępnych narzędziachanalityka internetowa oraz biznesowa wspierająca pracęWspółpraca z Googleobserwacja, adaptacja i wdrażanie nowych rozwiązań zgodnych z rynkiemraportowanie i przygotowywanie działań naprawczychredagowanie treści pod SEO na stronach własnych i zewnętrznychprzygotowanie, gromadzenie contentuprowadzenie analityki: monitorowanie i raportowanie działań dotyczących widoczności serwisów własnych www i konkurencji. Proponowanie i wdrażanie rozwiązań naprawczych.                     opracowanie słów kluczowych, wdrażanie i systematyczna optymalizacjaokreślanie kierunku rozwoju SEO we współpracy z działem digitalwspółpraca z innymi działami firmy i agencji reklamowy      oczekujemymin. roku doświadczenia zawodowego w on-site SEO, SEO w e-commercekomuniukatywnej znajomości języka angielskiego znajomości technik dotyczących pozycjonowaniawiedzy dotycząca danych PPC dla SEObardzo dobrej znajomości narzędzi Google (Search Console, Analytics)znajomości architektury informacji oraz elementów HTML/ CSS/ JS wspierających SEOznajomości narzędzi SEO, m.in.: Screaming Frog, SemStormznajomości MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową zespołu poszukujemy nowego kolegi lub koleżanki - IT Recruitment Consultanta. Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów, rozwijać być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówPozyskiwania nowych klientów i opieka nad obecnymiKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT)Doświadczenia w sprzedaży (mile widziana sprzedaż usług rekrutacyjnych)Doświadczenia w cold callinguBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową zespołu poszukujemy nowego kolegi lub koleżanki - IT Recruitment Consultanta. Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów, rozwijać być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówPozyskiwania nowych klientów i opieka nad obecnymiKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT)Doświadczenia w sprzedaży (mile widziana sprzedaż usług rekrutacyjnych)Doświadczenia w cold callinguBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (elastycznie dopasowywujemy się do sytacji; praca zdalna zawsze była u nas obecna)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum pół roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT) Umiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (elastycznie dopasowywujemy się do sytacji; praca zdalna zawsze była u nas obecna)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum pół roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT) Umiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 17 ofert pracy w Mazowieckie

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.