You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 17

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych organizacji biznesowych zrzeszającej polskich przedsiębiorców poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Departamentu Wydarzeń. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem 5 specjalistów, organizację wydarzeń dla członków organizacji (panele, konferencje, webinary, spotkania on-line), oraz organizację cyklicznego międzynarodowego kongresu dla przedsiębiorców z całej UE. oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze- UoP, bądź B2B,pracę w większości w trybie zdalnym,dostęp do szkoleń,prywatne ubezpieczenie medyczne,oraz ubezpieczenie na życie,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,możliwość uzyskania premii rocznej.zadaniaodpowiedzialność za rozwijanie różnych formatów wydarzeń (szkolenia, konferencje, panele, webinary, spotkania on-line, eventy integracyjne), zapewniając im najwyższy poziom organizacyjny i oczekiwaną frekwencję,koordynowanie organizacji jednego z najbardziej znanych forów biznesowych w Polsce (m.in. budowanie programu, pozyskiwanie prelegentów, pozyskiwanie partnerów biznesowych i merytorycznych, koordynacja produkcji, realizacja założonego budżetu i frekwencji),budowanie, rozwijanie i doskonalenie formatów wydarzeń dostosowanych do potrzeb organizacji i jej strategii rozwoju,rozwijanie i utrzymywanie szerokiej sieci relacji z interesariuszami, w kraju i zagranicą,organizacja pracy zespołu wydarzeń i troska o satysfakcję każdego członka zespołu.oczekujemywcześniejszego doświadczenia zawodowego w organizacji wydarzeń, zarówno merytorycznych (np. konferencje), jak i integracyjnych, również w formie on-line,doświadczenia w pozyskiwaniu partnerów biznesowych na projekty eventowe, w tym prowadzenia negocjacji dotyczących umów, oraz budowania i realizacji budżetów wydarzeń,doświadczenia w wyborze i realizacji świadczeń przez podwykonawców (np. agencje produkcyjne, cateringowe, hotele),łatwości w budowaniu programów wydarzeń (np. paneli) w zakresie tematyki społecznej, ekonomicznej, politycznej, klimatycznej, cyfrowej, podatkowej, czy rynku pracy,umiejętności skutecznego pozyskania do udziału w wydarzeniach panelistów i moderatorów,doświadczenia w zarządzaniu zespołem,dobrej znajomości języka angielskiego- umożliwiającej swobodną komunikację biznesową. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych organizacji biznesowych zrzeszającej polskich przedsiębiorców poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Departamentu Wydarzeń. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem 5 specjalistów, organizację wydarzeń dla członków organizacji (panele, konferencje, webinary, spotkania on-line), oraz organizację cyklicznego międzynarodowego kongresu dla przedsiębiorców z całej UE. oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze- UoP, bądź B2B,pracę w większości w trybie zdalnym,dostęp do szkoleń,prywatne ubezpieczenie medyczne,oraz ubezpieczenie na życie,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,możliwość uzyskania premii rocznej.zadaniaodpowiedzialność za rozwijanie różnych formatów wydarzeń (szkolenia, konferencje, panele, webinary, spotkania on-line, eventy integracyjne), zapewniając im najwyższy poziom organizacyjny i oczekiwaną frekwencję,koordynowanie organizacji jednego z najbardziej znanych forów biznesowych w Polsce (m.in. budowanie programu, pozyskiwanie prelegentów, pozyskiwanie partnerów biznesowych i merytorycznych, koordynacja produkcji, realizacja założonego budżetu i frekwencji),budowanie, rozwijanie i doskonalenie formatów wydarzeń dostosowanych do potrzeb organizacji i jej strategii rozwoju,rozwijanie i utrzymywanie szerokiej sieci relacji z interesariuszami, w kraju i zagranicą,organizacja pracy zespołu wydarzeń i troska o satysfakcję każdego członka zespołu.oczekujemywcześniejszego doświadczenia zawodowego w organizacji wydarzeń, zarówno merytorycznych (np. konferencje), jak i integracyjnych, również w formie on-line,doświadczenia w pozyskiwaniu partnerów biznesowych na projekty eventowe, w tym prowadzenia negocjacji dotyczących umów, oraz budowania i realizacji budżetów wydarzeń,doświadczenia w wyborze i realizacji świadczeń przez podwykonawców (np. agencje produkcyjne, cateringowe, hotele),łatwości w budowaniu programów wydarzeń (np. paneli) w zakresie tematyki społecznej, ekonomicznej, politycznej, klimatycznej, cyfrowej, podatkowej, czy rynku pracy,umiejętności skutecznego pozyskania do udziału w wydarzeniach panelistów i moderatorów,doświadczenia w zarządzaniu zespołem,dobrej znajomości języka angielskiego- umożliwiającej swobodną komunikację biznesową. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • błonie, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie na stanowisku technik elektryk i chcesz się rozwijać w tym obszarze? Zapraszamy do aplikowania, czekamy właśnie na ciebie!Miejsce pracy: Błonieoferujemyumowa o pracę, pierwsza umowa na rok;bardzo atrakcyjne wynagrodzenie + premie;praca w systemie 4-brygadowym;szkolenia rozwojowe;ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny, pakiet oszczędnościowy, kartę Multisport, dofinansowanie do posiłków, bonus relokacyjny;zadaniaanaliza i eliminowanie przyczyn awarii powstałych w zakładzie produkcyjnym;kontrolowanie zgodności dokumentacji technicznej;prace mające na celu zapobieganie awariom;ścisła współpraca z Działem Utrzymania Ruchu;oczekujemywykształcenie min. średnie;aktualne uprawnienia SEP do 1kV;doświadczenie w zakładzie produkcyjnym w dziale UR - mile widzianegotowość do odbycia szkolenia w zakładzie w Sochaczewie;Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie na stanowisku technik elektryk i chcesz się rozwijać w tym obszarze? Zapraszamy do aplikowania, czekamy właśnie na ciebie!Miejsce pracy: Błonieoferujemyumowa o pracę, pierwsza umowa na rok;bardzo atrakcyjne wynagrodzenie + premie;praca w systemie 4-brygadowym;szkolenia rozwojowe;ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i rodziny, pakiet oszczędnościowy, kartę Multisport, dofinansowanie do posiłków, bonus relokacyjny;zadaniaanaliza i eliminowanie przyczyn awarii powstałych w zakładzie produkcyjnym;kontrolowanie zgodności dokumentacji technicznej;prace mające na celu zapobieganie awariom;ścisła współpraca z Działem Utrzymania Ruchu;oczekujemywykształcenie min. średnie;aktualne uprawnienia SEP do 1kV;doświadczenie w zakładzie produkcyjnym w dziale UR - mile widzianegotowość do odbycia szkolenia w zakładzie w Sochaczewie;Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już pierwsze doświadczenia w sprzedaży? Dobrze odnajdujesz się w kontakcie z klientem? To świetnie! Dla naszego klienta z branży oświetleniowej poszukujemy kandydata na stanowisko młodszego przedstawiciela handlowego. Nie zwlekaj aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowe i produktowezadaniaaktywne działania handlowe na terenie 3 województw (mazowieckie, podlaskie i warmińsko-mazurskie)realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówmonitorowanie rynku na powierzonym regionienegocjowanie warunków handlowychreprezentowanie firmy w kontaktach handlowychprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientówoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klientumiejętności negocjacyjnychdobrej organizacji czasu pracyorientacji na celprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już pierwsze doświadczenia w sprzedaży? Dobrze odnajdujesz się w kontakcie z klientem? To świetnie! Dla naszego klienta z branży oświetleniowej poszukujemy kandydata na stanowisko młodszego przedstawiciela handlowego. Nie zwlekaj aplikuj już dziś!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość uzyskania premiinarzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszkolenia wdrożeniowe i produktowezadaniaaktywne działania handlowe na terenie 3 województw (mazowieckie, podlaskie i warmińsko-mazurskie)realizacja celów sprzedażowych i ich rozwój poprzez regularne wizyty u klientówmonitorowanie rynku na powierzonym regionienegocjowanie warunków handlowychreprezentowanie firmy w kontaktach handlowychprzygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych, raportówidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientówoczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obsłudze klientumiejętności negocjacyjnychdobrej organizacji czasu pracyorientacji na celprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz pracy w dziale utrzymania ruchu?Aplikuj na stanowisko mechanika utrzymania ruchu i spełniaj sięzawodowo!Liczymy na Twoja aplikację i chęć rozwoju w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym w lokalizacji: Grodzisk Mazowiecki.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczeniaszkolenia zawodowemożliwość rozwojuopiekę medycznąkarę multisportzadaniautrzymanie sprawności urządzeń produkcyjnych - usuwanie awarii i usterekprzezbrojenia urządzeń produkcyjnychkonserwacja okresowa urządzeń produkcyjnychoczekujemywykształcenia minimum średniego technicznego (mechanika, automatyka, mechanika samochodowa, iformatyka)umiejętności posługiwania się dokumentacją technicznąsamodzielności w działaniugotowści do pracy zmanowejdoświadczenia w urzymaniu ruchu i przeglądach maszyn będą dodatkowym atutemuprownienia SEP będą dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz pracy w dziale utrzymania ruchu?Aplikuj na stanowisko mechanika utrzymania ruchu i spełniaj sięzawodowo!Liczymy na Twoja aplikację i chęć rozwoju w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym w lokalizacji: Grodzisk Mazowiecki.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczeniaszkolenia zawodowemożliwość rozwojuopiekę medycznąkarę multisportzadaniautrzymanie sprawności urządzeń produkcyjnych - usuwanie awarii i usterekprzezbrojenia urządzeń produkcyjnychkonserwacja okresowa urządzeń produkcyjnychoczekujemywykształcenia minimum średniego technicznego (mechanika, automatyka, mechanika samochodowa, iformatyka)umiejętności posługiwania się dokumentacją technicznąsamodzielności w działaniugotowści do pracy zmanowejdoświadczenia w urzymaniu ruchu i przeglądach maszyn będą dodatkowym atutemuprownienia SEP będą dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy będącej zewnętrznym dostawcą usług w zakresie materiałów marketingowych, materiałów POS, materiałów promocyjnych oraz opakowaniowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Wsparcia Marketingu.Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, swobodnie posługujesz się językiem angielskim a praca z Excelem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju w strukturach firmy o międzynarodowym zasięguPracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość rozwijania własnych kompetencji zawodowych wewnętrzne szkoleniazadaniaPrzygotowanie zapytań ofertowych i ofert dla Klientów firmyZarządzanie procesem obiegu dokumentówPodstawowy kontakt z dostawcami i KlientamiPrace back-officowe (wprowadzenie danych, tworzenie raportów)oczekujemyMinimum rocznego doświadczenia zawodowegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoŚrednio zaawansowanej znajomości pakietu MS ExcelChęci do nauki i rozwoju oraz skrupulatności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej firmy będącej zewnętrznym dostawcą usług w zakresie materiałów marketingowych, materiałów POS, materiałów promocyjnych oraz opakowaniowych, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Młodszego specjalisty ds. Wsparcia Marketingu.Jeśli masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, swobodnie posługujesz się językiem angielskim a praca z Excelem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęMożliwość rozwoju w strukturach firmy o międzynarodowym zasięguPracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożeniaMożliwość rozwijania własnych kompetencji zawodowych wewnętrzne szkoleniazadaniaPrzygotowanie zapytań ofertowych i ofert dla Klientów firmyZarządzanie procesem obiegu dokumentówPodstawowy kontakt z dostawcami i KlientamiPrace back-officowe (wprowadzenie danych, tworzenie raportów)oczekujemyMinimum rocznego doświadczenia zawodowegoBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoŚrednio zaawansowanej znajomości pakietu MS ExcelChęci do nauki i rozwoju oraz skrupulatności w działaniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, producenta stali, poszukujemy osób na stanowisko: magazynier.oferujemywynagrodzenie w wysokości 3 700 brutto praca na jedną zmianę 6-14 od pon-ptdofinansowanie do posiłków regeneracyjnych w wysokości około 350 zł w okresie grudzień-marzecmożliwośc rozwoju i podnoszenia kwalifikacji po przez szkolenia: szkolenie na obsługę suwnicy, obsługę haka, operatora wózka widłowego z UDTpremia uznaniowo-frekwencyna w wysokołość 8% wartości wynagrodzenia po okresie próbnymmozliwość bezpośredniego zatrudnienia w firmie po okresie próbnympraca w doświadczonym zespolezadaniarozładunek samochodów z wyrobami hutniczymikontrola i badanie dostaw pod względem zgodności dostarczonych materiałów z dokumentacją dostawyukładanie wyrobów hutniczych na regałachzaładunek wyrobów hutniczych na środki transportu drogowegooczekujemyprzestrzegania przepisów BHPumiejętności pracy w zespolechęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, producenta stali, poszukujemy osób na stanowisko: magazynier.oferujemywynagrodzenie w wysokości 3 700 brutto praca na jedną zmianę 6-14 od pon-ptdofinansowanie do posiłków regeneracyjnych w wysokości około 350 zł w okresie grudzień-marzecmożliwośc rozwoju i podnoszenia kwalifikacji po przez szkolenia: szkolenie na obsługę suwnicy, obsługę haka, operatora wózka widłowego z UDTpremia uznaniowo-frekwencyna w wysokołość 8% wartości wynagrodzenia po okresie próbnymmozliwość bezpośredniego zatrudnienia w firmie po okresie próbnympraca w doświadczonym zespolezadaniarozładunek samochodów z wyrobami hutniczymikontrola i badanie dostaw pod względem zgodności dostarczonych materiałów z dokumentacją dostawyukładanie wyrobów hutniczych na regałachzaładunek wyrobów hutniczych na środki transportu drogowegooczekujemyprzestrzegania przepisów BHPumiejętności pracy w zespolechęci do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie min. B2, stawiasz pierwsze kroki w księgowości oraz jesteś osobą dokładną i rzetelną, to ogłoszenie jest dla Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowej firmie naszego klienta - lidera w branży telecomstabine zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepremię rocznąprogram wdrożeniowy i liczne szkoleniamożliwość pracy zdalnejbenefity (Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)miłą atmosferę w miejscu pracyzadaniawprowadzanie faktur do systemudopasowanie pozycji faktury do zamówień zakupu (PO)weryfikacja poprawności dokumentówzatwierdzanie fakturprzygotowywanie zestawieńpobieranie danych z portali dostawców w celu sprawdzenia brakujących szczegółów PO lub fakturprzegląd procesów i sposobu pracy oraz proponowanie ulepszeńoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutempierwszego doświadczenia administracyjno-księgowego przy wprowadzaniu fakturumiejętności analitycznychdobrej organizacji pracyzaangażowanianie oczekujemy wyższego wykształceniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz pierwsze doświadczenia w pracy z fakturami, znasz język angielski na poziomie min. B2, stawiasz pierwsze kroki w księgowości oraz jesteś osobą dokładną i rzetelną, to ogłoszenie jest dla Ciebie!oferujemypracę w międzynarodowej firmie naszego klienta - lidera w branży telecomstabine zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepremię rocznąprogram wdrożeniowy i liczne szkoleniamożliwość pracy zdalnejbenefity (Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)miłą atmosferę w miejscu pracyzadaniawprowadzanie faktur do systemudopasowanie pozycji faktury do zamówień zakupu (PO)weryfikacja poprawności dokumentówzatwierdzanie fakturprzygotowywanie zestawieńpobieranie danych z portali dostawców w celu sprawdzenia brakujących szczegółów PO lub fakturprzegląd procesów i sposobu pracy oraz proponowanie ulepszeńoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutempierwszego doświadczenia administracyjno-księgowego przy wprowadzaniu fakturumiejętności analitycznychdobrej organizacji pracyzaangażowanianie oczekujemy wyższego wykształceniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Warszawa Międzylesie - umowa o pracę Masz doświadczenie techniczne? Znasz się na obsłudze urzadzeń pomiarowych a znajomość rysunku technicznego nie jest Ci obca?Aplikuj! Aktulanie poszukujemy KONTROLERA JAKOŚCI Zadzwoń lub napisz sms na numer 669 850 940 i dowiedz się więcejoferujemyzdobycie cennego doświadczenia w pomiarach częsci maszyn i formatrakcyjne wynagrodzenie szkoleniadostęp do najnowszych technologiistabilne zatrudnienie zadaniakntrola części maszyn i formkntrola części dostarczanych z kooperacjiopracowanie metodyki pomiarów i pisanie programów pomiarowych na maszynie pomiarowej (po przeszkoleniu w GTCP) wystawianie orzeczeń kontroli jakości i zwalnianie wyrobu gotowegoobsługa reklamacjiopracowanie i przestarzeganie procedur jakościowych nadzór nad sprzętem pomiarowym szkolenie innych pracowników w zakresie procedur jakościowych oczekujemywykształcenia technicznegoatutem będzie dswiadczenie związane z pomiarami części maszyn i formznajomość metrologii w zakresie długości i kątabardzo dobra najomość rysunku technicznego praktyczna obsługa podstawowych urzadzeń pomiarowychznajomość j. angielskiego w mowie i piśmie dobra znajomość Exelamile widziana znajomość oprogramowania CADgotowosc do przeszkolenia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Warszawa Międzylesie - umowa o pracę Masz doświadczenie techniczne? Znasz się na obsłudze urzadzeń pomiarowych a znajomość rysunku technicznego nie jest Ci obca?Aplikuj! Aktulanie poszukujemy KONTROLERA JAKOŚCI Zadzwoń lub napisz sms na numer 669 850 940 i dowiedz się więcejoferujemyzdobycie cennego doświadczenia w pomiarach częsci maszyn i formatrakcyjne wynagrodzenie szkoleniadostęp do najnowszych technologiistabilne zatrudnienie zadaniakntrola części maszyn i formkntrola części dostarczanych z kooperacjiopracowanie metodyki pomiarów i pisanie programów pomiarowych na maszynie pomiarowej (po przeszkoleniu w GTCP) wystawianie orzeczeń kontroli jakości i zwalnianie wyrobu gotowegoobsługa reklamacjiopracowanie i przestarzeganie procedur jakościowych nadzór nad sprzętem pomiarowym szkolenie innych pracowników w zakresie procedur jakościowych oczekujemywykształcenia technicznegoatutem będzie dswiadczenie związane z pomiarami części maszyn i formznajomość metrologii w zakresie długości i kątabardzo dobra najomość rysunku technicznego praktyczna obsługa podstawowych urzadzeń pomiarowychznajomość j. angielskiego w mowie i piśmie dobra znajomość Exelamile widziana znajomość oprogramowania CADgotowosc do przeszkolenia Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli szukasz pracy w rozwijającej się firmie, zapoznaj się z nasza ofertą pracy.Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko magazyniera. Oferujemy bezpłatny dojazd z Żyrardowa oferujemypracę zmianową w systemie 3 zmianowym 4-brygadowymbezpłatny dojazd z Żyrardowa atrakcyjne wynagrodzeniepremie miesięczne łącznie 710 zł (210 zł absencyjna i 500 zł uznaniowa)szkoleniazadaniaprzyjmowanie dostawkompletowanie towarów oraz przygotowanie wysyłekprawidłowe rozlokowanie towarów w magazyniekontrolowanie zgodności dokumentacji magazynowejuczestnictwo w inwentaryzacjachoczekujemydoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dużej firmieaktualnych badań sanitarno - epidemiologicznychumiejętność pracy na komputerzeuprawnienia i doświadczenie w obsłudze wózków widłowych wysokiego składowania mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli szukasz pracy w rozwijającej się firmie, zapoznaj się z nasza ofertą pracy.Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko magazyniera. Oferujemy bezpłatny dojazd z Żyrardowa oferujemypracę zmianową w systemie 3 zmianowym 4-brygadowymbezpłatny dojazd z Żyrardowa atrakcyjne wynagrodzeniepremie miesięczne łącznie 710 zł (210 zł absencyjna i 500 zł uznaniowa)szkoleniazadaniaprzyjmowanie dostawkompletowanie towarów oraz przygotowanie wysyłekprawidłowe rozlokowanie towarów w magazyniekontrolowanie zgodności dokumentacji magazynowejuczestnictwo w inwentaryzacjachoczekujemydoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dużej firmieaktualnych badań sanitarno - epidemiologicznychumiejętność pracy na komputerzeuprawnienia i doświadczenie w obsłudze wózków widłowych wysokiego składowania mile widzianeAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Entity Data Management (EDM) jest częścią Departamentu Usług Informacyjnych (ISG) odpowiedzalnego za dostarczanie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych dla klientów. Naszą główną rolą jest wyszukiwanie i gromadzenie informacji na temat podmiotów prawnych oraz zarządzanie nimi w dłuższym horyzoncie czasowym: weryfikowanie posiadanych informacji, poszukiwanie nowych, aktualizacja zmian własnościowych i przekształceń czy też podstawowych parametrów, takich jak nazwa firmy czy adres. Dbamy o to, aby informacje któreposiadamy, były wiarygodne i aktualne oraz, aby spełniały globalne wymogi prawne. Posługujemy sięzarówno źródłami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi – regularnie inwestygujemy materiały dostępne w Internecie: w oficjalnych rejestrach czy też na stronach firm, etc.  Jesteśmy zespołem globalnym. Poza Olsztynem EDM znajduje się również w Rosji, UK, USA,krajach Ameryki Południowej oraz Azji,  przez co w swojej codziennej pracy komunikujemy się głównie w języku angielskim. oferujemyDarmowy dostęp do platform szkoleniowych rozwijających kompetencje oraz indywidualnezainteresowania,Dostęp do najnowszych technologii i narzędziMożliwość rozwoju w międzynarodowym i wielokulturowym środowiskuRegularne szkolenia w języku angielskimzadaniaWyszukiwanie informacji na temat podmiotów prawnych używając Google, oficjalnych stron firm, rejestrów krajowych itpBadanie struktury prawnej oraz zależnosci między firmamiSprawdzanie wiarygodności zebranych informacji o podmiotach prawnychAktualizowanie bazy danych Banku zgodnie z wewnętrznymi proceduramiWspółpraca z zespołami z całego świata w celu uspójnienia informacji pomiedzy systemamiBankuoczekujemyDobra znajomość j. angielskiego: umiejętność pracy z dokumentami i wyciągania wniosków na podstawie przeczytanych informacjiUmiejętność podejmowania decyzji na podstawie przeprowadzonej analizy tekstu w języku angielskimKomunikatywność – współpraca z zespołami z innych krajówNastawienie na rozwój i poszerzanie wiedzyŁatwość w adaptacji do zmianDoświadczenie w pracy nie jest wymagane; mile widziane praktyki, wolontariat,zaangażowanie społeczneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Entity Data Management (EDM) jest częścią Departamentu Usług Informacyjnych (ISG) odpowiedzalnego za dostarczanie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych dla klientów. Naszą główną rolą jest wyszukiwanie i gromadzenie informacji na temat podmiotów prawnych oraz zarządzanie nimi w dłuższym horyzoncie czasowym: weryfikowanie posiadanych informacji, poszukiwanie nowych, aktualizacja zmian własnościowych i przekształceń czy też podstawowych parametrów, takich jak nazwa firmy czy adres. Dbamy o to, aby informacje któreposiadamy, były wiarygodne i aktualne oraz, aby spełniały globalne wymogi prawne. Posługujemy sięzarówno źródłami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi – regularnie inwestygujemy materiały dostępne w Internecie: w oficjalnych rejestrach czy też na stronach firm, etc.  Jesteśmy zespołem globalnym. Poza Olsztynem EDM znajduje się również w Rosji, UK, USA,krajach Ameryki Południowej oraz Azji,  przez co w swojej codziennej pracy komunikujemy się głównie w języku angielskim. oferujemyDarmowy dostęp do platform szkoleniowych rozwijających kompetencje oraz indywidualnezainteresowania,Dostęp do najnowszych technologii i narzędziMożliwość rozwoju w międzynarodowym i wielokulturowym środowiskuRegularne szkolenia w języku angielskimzadaniaWyszukiwanie informacji na temat podmiotów prawnych używając Google, oficjalnych stron firm, rejestrów krajowych itpBadanie struktury prawnej oraz zależnosci między firmamiSprawdzanie wiarygodności zebranych informacji o podmiotach prawnychAktualizowanie bazy danych Banku zgodnie z wewnętrznymi proceduramiWspółpraca z zespołami z całego świata w celu uspójnienia informacji pomiedzy systemamiBankuoczekujemyDobra znajomość j. angielskiego: umiejętność pracy z dokumentami i wyciągania wniosków na podstawie przeczytanych informacjiUmiejętność podejmowania decyzji na podstawie przeprowadzonej analizy tekstu w języku angielskimKomunikatywność – współpraca z zespołami z innych krajówNastawienie na rozwój i poszerzanie wiedzyŁatwość w adaptacji do zmianDoświadczenie w pracy nie jest wymagane; mile widziane praktyki, wolontariat,zaangażowanie społeczneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W Randstad koncentrujemy uwagę na człowieku. Staramy się osiągać doskonałość w tym, co robimy. Z odwagą stawiamy kroki ku przyszłości, wspierając swoje działania nowymi technologiami, nie zapominając o pierwiastku ludzkim. Nieustannie się uczymy, by wyznaczać kierunek w branży i z sukcesem budować trwałe relacje.Czekamy na Ciebie! Dołącz do grona liderów Randstad :)oferujemyumowę o pracę w firmie o stabilnej sytuacji na rynkupracę w trybie hybrydowymkwartalny system premiowyszkolenia managerskie i rozwojowe dostosowane do Twoich potrzebpakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języka angielskiego, studiów podyplomowych, abonament Legimi, alerty BIK)zadaniazarządzanie zespołem odpowiedzialnym za rekrutacje w obszarze ITodpowiedzialność za rozwój usług związanych z rekrutacjami IT (rekrutacje stałe, contracting)budowanie relacji z kluczowymi klientami i prospektamioczekujemydoświadczenia w zarzadzaniu zespołem lub gotowości na kolejny krok w twojej ścieżce zawodowejdoświadczenia w prowadzeniu rekrutacji ITswobodny w posługiwaniu się językiem angielskimumiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowychgotowości do podejmowania wyzwań oraz brania odpowiedzialnościwykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W Randstad koncentrujemy uwagę na człowieku. Staramy się osiągać doskonałość w tym, co robimy. Z odwagą stawiamy kroki ku przyszłości, wspierając swoje działania nowymi technologiami, nie zapominając o pierwiastku ludzkim. Nieustannie się uczymy, by wyznaczać kierunek w branży i z sukcesem budować trwałe relacje.Czekamy na Ciebie! Dołącz do grona liderów Randstad :)oferujemyumowę o pracę w firmie o stabilnej sytuacji na rynkupracę w trybie hybrydowymkwartalny system premiowyszkolenia managerskie i rozwojowe dostosowane do Twoich potrzebpakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języka angielskiego, studiów podyplomowych, abonament Legimi, alerty BIK)zadaniazarządzanie zespołem odpowiedzialnym za rekrutacje w obszarze ITodpowiedzialność za rozwój usług związanych z rekrutacjami IT (rekrutacje stałe, contracting)budowanie relacji z kluczowymi klientami i prospektamioczekujemydoświadczenia w zarzadzaniu zespołem lub gotowości na kolejny krok w twojej ścieżce zawodowejdoświadczenia w prowadzeniu rekrutacji ITswobodny w posługiwaniu się językiem angielskimumiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowychgotowości do podejmowania wyzwań oraz brania odpowiedzialnościwykształcenia wyższegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeśli jesteś otwarty/a na oferty czasowe w ramach których możesz podnieść swoje kompetencjew obszarze kadrowym zgłoś się! Propnujemy szybki proces rekrutacyjny i zatrudnienie do końca kwietnia.oferujemypracę w przyjaznym środowisku, oferującym szkolenie umowę na pracę tymczasową na 3 miesiącepracę dla międzynarodowej firmy w dziale HRatrakcyje wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową zadaniaobsługa zapytań pracowników (w sprawie zaświadczeń, dokumentów, sprzętu)kontakt z firmą zewnętrzną obsługującą kadry i płaceobsługa wewnętrznego systemu kadrowego ok.70 osób (aktualizacja danych, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja wyposażenia)kontakt z firmą leasingującą flotę samochodową (28 samochodów)przygotowanie dokumentów zatrudnienia, badań lekarskich, szkolenia BHPobsługa benefitów,weyfikacja fakturprowadzenie rejestru aktów prawnych, archiwizacja onlinezamawianie sprzętu IT dla nowych pracownikówprzygotowanie comiesięcznych danych do wypłaty wynagrodzenia umów zleceń (2-4 osób)oczekujemyminimum 6 miesięcznego doświadczenia w dziale kadrowo-administracyjnymznajomośc podstaw prawa pracydoświadczenia w pracy z dokumentacją pracownicząkomunikatywnego jęz. angielskiego-komunikacja mailowadostępności od lutego do kwietniachęci pracy w biurze na Białołęce Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli jesteś otwarty/a na oferty czasowe w ramach których możesz podnieść swoje kompetencjew obszarze kadrowym zgłoś się! Propnujemy szybki proces rekrutacyjny i zatrudnienie do końca kwietnia.oferujemypracę w przyjaznym środowisku, oferującym szkolenie umowę na pracę tymczasową na 3 miesiącepracę dla międzynarodowej firmy w dziale HRatrakcyje wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową zadaniaobsługa zapytań pracowników (w sprawie zaświadczeń, dokumentów, sprzętu)kontakt z firmą zewnętrzną obsługującą kadry i płaceobsługa wewnętrznego systemu kadrowego ok.70 osób (aktualizacja danych, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja wyposażenia)kontakt z firmą leasingującą flotę samochodową (28 samochodów)przygotowanie dokumentów zatrudnienia, badań lekarskich, szkolenia BHPobsługa benefitów,weyfikacja fakturprowadzenie rejestru aktów prawnych, archiwizacja onlinezamawianie sprzętu IT dla nowych pracownikówprzygotowanie comiesięcznych danych do wypłaty wynagrodzenia umów zleceń (2-4 osób)oczekujemyminimum 6 miesięcznego doświadczenia w dziale kadrowo-administracyjnymznajomośc podstaw prawa pracydoświadczenia w pracy z dokumentacją pracownicząkomunikatywnego jęz. angielskiego-komunikacja mailowadostępności od lutego do kwietniachęci pracy w biurze na Białołęce Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • piaseczno, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w procesach legalizacji pobytu pracowników, masz podejście pro-klienckie oraz biegle komunikujesz się w języku angielskim, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyobecnie pracę 100% zdalną, później częściowo z biura zlokalizowanego na styku Piaseczna i Warszawypracę dla międzynarodowej firmy u naszeo klienta o pozycji lidera w branżywspółpracę i wsparcie w legalizacji pobytu pracowników na stanowiskach specjalistycznych i managerskichpracę w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00szkolenia wewnętrznewspółpracę z dużymi firmamizadaniazarządzanie zespołem konsultantówkompleksowa obsługa cudzoziemców i pracodawców w zakresie postępowań legalizujących pobyt i zatrudnienie w Polscecodzienny kontakt z klientem, również w języku angielskim, w tym prowadzenie korespondencji mailowej i rozmów telefonicznychkompletowanie i weryfikacja dokumentów klienta w celu złożenia pełnego wniosku do urzędukoordynacja i kontrola obiegu dokumentówoczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego (B2+,C1)minimum rocznego doświadczenia na podobym stanowiskudoświadczenia w kontaktach z organami rządowymi, dostawcami usług prawnych, klientami korporacyjnymi i indywidualnymidobrej znajomości przepisów imigracyjnych i polityki imigracyjnej w Polscepro-aktywnej postawyumiejętności pracy w zespole oraz rozwiązywania problemów i konfliktówuśmiechuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w procesach legalizacji pobytu pracowników, masz podejście pro-klienckie oraz biegle komunikujesz się w języku angielskim, ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyobecnie pracę 100% zdalną, później częściowo z biura zlokalizowanego na styku Piaseczna i Warszawypracę dla międzynarodowej firmy u naszeo klienta o pozycji lidera w branżywspółpracę i wsparcie w legalizacji pobytu pracowników na stanowiskach specjalistycznych i managerskichpracę w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00szkolenia wewnętrznewspółpracę z dużymi firmamizadaniazarządzanie zespołem konsultantówkompleksowa obsługa cudzoziemców i pracodawców w zakresie postępowań legalizujących pobyt i zatrudnienie w Polscecodzienny kontakt z klientem, również w języku angielskim, w tym prowadzenie korespondencji mailowej i rozmów telefonicznychkompletowanie i weryfikacja dokumentów klienta w celu złożenia pełnego wniosku do urzędukoordynacja i kontrola obiegu dokumentówoczekujemybiegłej znajomości języka angielskiego (B2+,C1)minimum rocznego doświadczenia na podobym stanowiskudoświadczenia w kontaktach z organami rządowymi, dostawcami usług prawnych, klientami korporacyjnymi i indywidualnymidobrej znajomości przepisów imigracyjnych i polityki imigracyjnej w Polscepro-aktywnej postawyumiejętności pracy w zespole oraz rozwiązywania problemów i konfliktówuśmiechuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (2 dni pracy z biura, jeśli chcesz być częściej zapraszamy)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w obszarze rekrutacji na stanowiska ITUmiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (2 dni pracy z biura, jeśli chcesz być częściej zapraszamy)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w obszarze rekrutacji na stanowiska ITUmiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowy dwór mazowiecki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Czujesz, że dobrze odnajdziesz się w pracach produkcyjnych? Posiadasz książeczkę lub badania sanepid ? Nie masz przeciwwskazań do pracy fizycznej? Nie musisz mieć doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy!Nie czekaj - aplikuj już TERAZ! lub wyślij sms-a o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu - oddzwonimy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w Nowym Dworze Mazowieckimwynagrodzenie od 19,70 do 35,70 brutto w zależności od zmiany5 % premii frekwencyjnejOdprowadzanie składek zdrowotnych, emerytalnych oraz dobrowolnie składki chorobowejDla uczniów/studentów wynagrodzenie brutto=nettowdrożenie pod opieką Konsultanta oraz Team Lidera;praktyczne szkolenia i opieka każdego dnia pracy;przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy;możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji;benefity dla pracowników (karta OK System, opieka medyczna, zniżki na zakupy on-line, bony urodzinowe)transport do zakładu pracy na trasach z: Płońska, Raciąża, Nasielska, Smoszewa, Świercza oraz Nowego Miasta i wiele innych- o swoją miejscowość zapytaj konsultanta. zadaniakontrola jakości pakowanego produktu;pakowanie wyrobów higieniczno kosmetycznych;dążenie do wymaganej efektywności pracy;utrzymywanie w czystości miejsca pracy. oczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowym ( 6-14, 14-22, 22-6 );umiejętności współpracy w zespole;Książeczki lub badań do celów sanitarno-epidemiologicznych  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Czujesz, że dobrze odnajdziesz się w pracach produkcyjnych? Posiadasz książeczkę lub badania sanepid ? Nie masz przeciwwskazań do pracy fizycznej? Nie musisz mieć doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy!Nie czekaj - aplikuj już TERAZ! lub wyślij sms-a o treści PRACA na numer podany w ogłoszeniu - oddzwonimy!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w Nowym Dworze Mazowieckimwynagrodzenie od 19,70 do 35,70 brutto w zależności od zmiany5 % premii frekwencyjnejOdprowadzanie składek zdrowotnych, emerytalnych oraz dobrowolnie składki chorobowejDla uczniów/studentów wynagrodzenie brutto=nettowdrożenie pod opieką Konsultanta oraz Team Lidera;praktyczne szkolenia i opieka każdego dnia pracy;przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy;możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji;benefity dla pracowników (karta OK System, opieka medyczna, zniżki na zakupy on-line, bony urodzinowe)transport do zakładu pracy na trasach z: Płońska, Raciąża, Nasielska, Smoszewa, Świercza oraz Nowego Miasta i wiele innych- o swoją miejscowość zapytaj konsultanta. zadaniakontrola jakości pakowanego produktu;pakowanie wyrobów higieniczno kosmetycznych;dążenie do wymaganej efektywności pracy;utrzymywanie w czystości miejsca pracy. oczekujemygotowości do pracy w systemie 3-zmianowym ( 6-14, 14-22, 22-6 );umiejętności współpracy w zespole;Książeczki lub badań do celów sanitarno-epidemiologicznych  Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • ożarów mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w zakupach produkcyjnych? Posiadasz wiedzę na temat rynku opakowań? Dołącz do zespołu rodzinnej spółki - poszukujemy Specjalisty ds. zakupów i zaopatrzenia!oferujemylokalizacja Ożarów Mazowiecki;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;możliwości rozwoju w firmie;bardzo dobre warunki finansowe;bezpośredni wpływ na rozwój spółki;szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;bogaty pakiet benefitów: m.in. wyjazdy integracyjne, wyjścia do teatrów, paczki na święta, ubezpieczenie grupowe, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;rodzinna, niekorporacyjna atmosferazadaniaodpowiedzialność za terminowe zabezpieczenie produkcji w niezbędne komponenty (etykiety, kartony, torebki, taśmy, folia stretch itp.) oraz zapewnienie ich stanów minimalnych przy ścisłej współpracy w obrębie działu Planowania i Logistyki;nadzór i kontrola prawidłowości etykiet i ich użycia w procesie produkcyjnym przy ścisłej współpracy z działem Jakości (czytelność, kody EAN, opis, oznakowanie partii, dat, itp.);dobór właściwych opakowań dla produktów nowych i obecnych przy współpracy z działem Jakości i Sprzedaży;analiza rynku środków pomocniczych dla produkcji (oferty, zamówienia) przy współpracy z dostawcami;zamawianie materiałów (kartony, etykiety, palety, stretch, itp.), rozpatrywanie ofert i podejmowanie decyzji dotyczących realizacji zamawianych komponentów;bieżąca kontrola stanów magazynowych wszystkich materiałów opakowaniowych i pomocniczych wchodzących w skład wyrobu gotowego;kontrola i optymalizacja kosztów zamawianych materiałów poprzez proaktywne badanie rynkunadzór nad jakością dostarczanych materiałów opakowaniowych;przyjmowanie i realizacja zamówień na materiały pomocnicze w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez pracowników produkcji (osoby szczebla co najmniej średniego kierowniczego);prowadzenie dokumentacji związanej z opakowaniami i środkami pomocniczymi używanymi w procesie produkcyjnym;utrzymywanie stałych, dobrych relacji z dostawcamioczekujemywykształcenia wyższego;min. rok doświadczenia w zakupach produkcyjnych;co najmniej podstawowej znajomości systemów zarządzania produkcją oraz jakością (ISO, HACCP, Lean);znajomości języka angielskiego - min. komunikatywnie;znajomość rynku opakowań tekturowych i foliowych będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w zakupach produkcyjnych? Posiadasz wiedzę na temat rynku opakowań? Dołącz do zespołu rodzinnej spółki - poszukujemy Specjalisty ds. zakupów i zaopatrzenia!oferujemylokalizacja Ożarów Mazowiecki;zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;możliwości rozwoju w firmie;bardzo dobre warunki finansowe;bezpośredni wpływ na rozwój spółki;szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;bogaty pakiet benefitów: m.in. wyjazdy integracyjne, wyjścia do teatrów, paczki na święta, ubezpieczenie grupowe, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;rodzinna, niekorporacyjna atmosferazadaniaodpowiedzialność za terminowe zabezpieczenie produkcji w niezbędne komponenty (etykiety, kartony, torebki, taśmy, folia stretch itp.) oraz zapewnienie ich stanów minimalnych przy ścisłej współpracy w obrębie działu Planowania i Logistyki;nadzór i kontrola prawidłowości etykiet i ich użycia w procesie produkcyjnym przy ścisłej współpracy z działem Jakości (czytelność, kody EAN, opis, oznakowanie partii, dat, itp.);dobór właściwych opakowań dla produktów nowych i obecnych przy współpracy z działem Jakości i Sprzedaży;analiza rynku środków pomocniczych dla produkcji (oferty, zamówienia) przy współpracy z dostawcami;zamawianie materiałów (kartony, etykiety, palety, stretch, itp.), rozpatrywanie ofert i podejmowanie decyzji dotyczących realizacji zamawianych komponentów;bieżąca kontrola stanów magazynowych wszystkich materiałów opakowaniowych i pomocniczych wchodzących w skład wyrobu gotowego;kontrola i optymalizacja kosztów zamawianych materiałów poprzez proaktywne badanie rynkunadzór nad jakością dostarczanych materiałów opakowaniowych;przyjmowanie i realizacja zamówień na materiały pomocnicze w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez pracowników produkcji (osoby szczebla co najmniej średniego kierowniczego);prowadzenie dokumentacji związanej z opakowaniami i środkami pomocniczymi używanymi w procesie produkcyjnym;utrzymywanie stałych, dobrych relacji z dostawcamioczekujemywykształcenia wyższego;min. rok doświadczenia w zakupach produkcyjnych;co najmniej podstawowej znajomości systemów zarządzania produkcją oraz jakością (ISO, HACCP, Lean);znajomości języka angielskiego - min. komunikatywnie;znajomość rynku opakowań tekturowych i foliowych będzie dodatkowym atutem.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.