You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

liczba ofert pracy dla zakupy produkcyjne zakupy nieprodukcyjne: 6

filtr2
wyczyść wszystko
    • nysa, opolskie
    • praca stała
    • randstad polska
    Jeśli masz doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. zakupów i chcesz się dalej rozwijać w tym obszarze, zapraszamy do udziału w rekrutacji.oferujemypracę w nowoczesym zakładzie produkcyjnymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bzpośrednio z pracodawcąelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnejunikatowy pakiet benefitówzadaniaudział w zakupach CAPEXanaliza ofert (pod kątem technicznym i handlowym) budowanie nowych i utrzymywanie istniejących dobrych relacji z dostawcamiudział w negocjacjachpraca w SAPraportowanieoczekujemywykształcenie wyższeminimum 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. zakupów w firmie produkcyjnejbardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiegobardzo dobra znajomość obsługi komputeradoświadczenie w pracy w SAPumiejętność samodzielnego działaniakomunikatywnośćumiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    Jeśli masz doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. zakupów i chcesz się dalej rozwijać w tym obszarze, zapraszamy do udziału w rekrutacji.oferujemypracę w nowoczesym zakładzie produkcyjnymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bzpośrednio z pracodawcąelastyczny czas pracymożliwość pracy zdalnejunikatowy pakiet benefitówzadaniaudział w zakupach CAPEXanaliza ofert (pod kątem technicznym i handlowym) budowanie nowych i utrzymywanie istniejących dobrych relacji z dostawcamiudział w negocjacjachpraca w SAPraportowanieoczekujemywykształcenie wyższeminimum 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. zakupów w firmie produkcyjnejbardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiegobardzo dobra znajomość obsługi komputeradoświadczenie w pracy w SAPumiejętność samodzielnego działaniakomunikatywnośćumiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    • stargard, zachodniopomorskie
    • praca stała
    • randstad polska
    Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    Szukasz pracy która będzie dla Ciebie pierwszym krokiem w rozwoju ścieżki zawodowej?Posiadasz wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów zaocznych?Lubisz pracę z systemem, danymi, poszukiwanie nowych rozwiązań?Komunikujesz się w języku angielskim? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie.Nie zwlekaj, zaaplikuj juz dzisiaj.  oferujemypracę w firmie Cargotec Kalmarzatrudnienie na podstawie umowy o pracępełny pakiet szkoleń wprowadzających oraz wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej frmypodstawę plus premiępracę w systemie jednozmianowymśniadania i lunche w naszej firmowej kantynie, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczenowy, kartę sportową, dofinansowanie do integracji działowychpracę w fajnym klimacie w dużej, międzynarodowej firmiezadaniakontakt z dostawcami w ramach powierzonych zadańanaliza danych, wyszukiwanie szczegółów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań praca z systemem i danymipraca wymagająca znajomości języka angielskiego- pracujemy w międzynarodowych zespołachdbałość o jakość, koszt i terminowość dostawwsparcie w transferowaniu zleceń produkcyjnychoczekujemystudent bądź absolwent kierunków takich jak logistyka/ transport/ finanse/ ekonomia/ handel lub wszelkiego rodzaju kierunki inżynieryjnedobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej obsługi programu excelmile widziana znajomość systemów ERPkomunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    • opole, opolskie
    • praca stała
    • randstad polska
    Międzynarodowa firma produkcyjna, zlokalizowana na terenie Opolszczyzny otwiera nowe możliwości zawodowe!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniapakiet socjalny (karty upominkowe, dofinansowanie do karty sportowej)realne możliwości rozwojuzadaniabieżąca walidacja i wybór istniejących i potencjalnych dostawców w ramach różnych kategorii produktówzawieranie nowych kontraktów i prowadzenie negocjacjikoncentracja na długoterminowej współpracy z dostawcamiinicjowanie, uczestniczenie i ocena programów doskonalenia związanych z logistyką, zarządzaniem zapasami i różnymi procesami zakupowymiodpowiedzialność za cały proces zakupuzapewnienie terminowej dostawy wszystkich surowców, środków pomocniczych i usługpraca z istniejącym programem ERPodpowiedzialność za strategię zakupów grupowych oraz za wszelkie negocjacje z zaangażowanymi dostawcamioczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w dziale zakupów na podobnym stanowiskudobra znajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanymsilne umiejętności w zakresie negocjacji i zarządzania dostawcamipodejście inicjatywnesilne umiejętności rozwiązywania problemówprawo jazdy (B) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    Międzynarodowa firma produkcyjna, zlokalizowana na terenie Opolszczyzny otwiera nowe możliwości zawodowe!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczeniapakiet socjalny (karty upominkowe, dofinansowanie do karty sportowej)realne możliwości rozwojuzadaniabieżąca walidacja i wybór istniejących i potencjalnych dostawców w ramach różnych kategorii produktówzawieranie nowych kontraktów i prowadzenie negocjacjikoncentracja na długoterminowej współpracy z dostawcamiinicjowanie, uczestniczenie i ocena programów doskonalenia związanych z logistyką, zarządzaniem zapasami i różnymi procesami zakupowymiodpowiedzialność za cały proces zakupuzapewnienie terminowej dostawy wszystkich surowców, środków pomocniczych i usługpraca z istniejącym programem ERPodpowiedzialność za strategię zakupów grupowych oraz za wszelkie negocjacje z zaangażowanymi dostawcamioczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w dziale zakupów na podobnym stanowiskudobra znajomość pakietu MS Officeznajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanymsilne umiejętności w zakresie negocjacji i zarządzania dostawcamipodejście inicjatywnesilne umiejętności rozwiązywania problemówprawo jazdy (B) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
    • warszawa, mazowieckie
    • praca stała
    • randstad polska
    Mówisz płynnie po niemiecku? Masz pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta, logistyce, dziale zakupów? Jeśli tak, z chęcią opowiemy Ci o możliwościach rozwoju jako Logistic Specialist w dynamicznej, międzynarodowej organizacji. Zaaplikuj i daj nam się lepiej poznać!oferujemyprywatną opiekę medycznądostęp do platformy MyBenefitkartę Multisportkartę lunchowąpracę w modelu hybrydowymubezpieczenie na życiebonus rocznyPPEmożliwość zakupu sprzętu firmowego na preferencyjnych warunkachdodatkowe 3-4 dni urlopu w roku zadaniaprzetwarzanie zamówień w systemie (SAP) na podstawie danych od klientów i handlowcówkontakt telefoniczny i mailowy z klientamiścisła współpraca z różnymi działami wewnętrznymiorganizacja dostaw i przepływu materiałów w firmie zgodnie z odpowiednimi przepisamiobsługa procesu gwarancyjnego i zwrotówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiego (min. C1)znajomości języka angielskiego (min. B1)proaktywności i komunikatywności chęci do rozwoju w dynamicznym, międzynarodowym środowiskumile widziane pierwsze doświadczenie w dziale obsługi klienta, logistyce lub dziale zakupówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym autemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    Mówisz płynnie po niemiecku? Masz pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta, logistyce, dziale zakupów? Jeśli tak, z chęcią opowiemy Ci o możliwościach rozwoju jako Logistic Specialist w dynamicznej, międzynarodowej organizacji. Zaaplikuj i daj nam się lepiej poznać!oferujemyprywatną opiekę medycznądostęp do platformy MyBenefitkartę Multisportkartę lunchowąpracę w modelu hybrydowymubezpieczenie na życiebonus rocznyPPEmożliwość zakupu sprzętu firmowego na preferencyjnych warunkachdodatkowe 3-4 dni urlopu w roku zadaniaprzetwarzanie zamówień w systemie (SAP) na podstawie danych od klientów i handlowcówkontakt telefoniczny i mailowy z klientamiścisła współpraca z różnymi działami wewnętrznymiorganizacja dostaw i przepływu materiałów w firmie zgodnie z odpowiednimi przepisamiobsługa procesu gwarancyjnego i zwrotówoczekujemypłynnej znajomości języka niemieckiego (min. C1)znajomości języka angielskiego (min. B1)proaktywności i komunikatywności chęci do rozwoju w dynamicznym, międzynarodowym środowiskumile widziane pierwsze doświadczenie w dziale obsługi klienta, logistyce lub dziale zakupówznajomość systemu SAP będzie dodatkowym autemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    • kraków, małopolskie
    • praca stała
    • randstad polska
    Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby, która zarządzać będzie Działem Zakupów.Miejscem pracy jest Kraków, istnieje możliwość pracy zdalnej. oferujemyUmowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę w firmie o uznanej marce na rynku,Realny wpływ na rozwój organizacji,Pakiet dodatkowych benefitów.zadaniaZarządzanie podległym zespołem (do 40 pracowników poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników, oceny roczne oraz delegowanie zadań,Tworzenie i realizacja strategii zakupowej,Doradztwo strategiczne i operacyjne,Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów,Negocjacje zakupowe z kluczowymi dostawcami,Podejmowanie decyzji zakupowych, zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi,Optymalizacja procesów zakupowych, renegocjowanie warunków kontraktów ramowych,poszukiwanie optymalnych kosztowo źródeł zaopatrzenia,Proponowanie nowych rozwiązań poprzez monitorowanie rynku i trendów dostawców / podwykonawców oraz zachodzących zmian i rozwiązań zakupowych w tym strategii i technologii,Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami. oczekujemyDoświadczenia na stanowisku dyrektora w zakresie planowania zakupów,Doświadczenia we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej,Doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem,Doskonałych umiejętności negocjacyjne,Umiejętności ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,Umiejętności analizy danych oraz prognoz rynkowych,Zdolności interpersonalnych - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji,Umiejętności budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami,Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego,Zaawansowanej znajomości programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby, która zarządzać będzie Działem Zakupów.Miejscem pracy jest Kraków, istnieje możliwość pracy zdalnej. oferujemyUmowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę w firmie o uznanej marce na rynku,Realny wpływ na rozwój organizacji,Pakiet dodatkowych benefitów.zadaniaZarządzanie podległym zespołem (do 40 pracowników poprzez monitorowanie pracy, motywowanie pracowników, oceny roczne oraz delegowanie zadań,Tworzenie i realizacja strategii zakupowej,Doradztwo strategiczne i operacyjne,Koordynowanie działań w obszarze planowania i realizowania zakupów,Negocjacje zakupowe z kluczowymi dostawcami,Podejmowanie decyzji zakupowych, zarządzanie ryzykiem związanym z procesami zakupowymi,Optymalizacja procesów zakupowych, renegocjowanie warunków kontraktów ramowych,poszukiwanie optymalnych kosztowo źródeł zaopatrzenia,Proponowanie nowych rozwiązań poprzez monitorowanie rynku i trendów dostawców / podwykonawców oraz zachodzących zmian i rozwiązań zakupowych w tym strategii i technologii,Budowanie i rozwój długofalowych profesjonalnych relacji z dostawcami. oczekujemyDoświadczenia na stanowisku dyrektora w zakresie planowania zakupów,Doświadczenia we wdrażaniu i konsekwentnym realizowaniu wdrożonej strategii zakupowej,Doświadczenia w efektywnym zarządzaniu zespołem,Doskonałych umiejętności negocjacyjne,Umiejętności ustalania priorytetów oraz koncentracja na szczegółach,Umiejętności analizy danych oraz prognoz rynkowych,Zdolności interpersonalnych - innowacyjność, umiejętność skutecznej komunikacji,Umiejętności budowania i rozwijania długofalowych, profesjonalnych relacji z kontrahentami,Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego,Zaawansowanej znajomości programu Excel.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    • poznań, wielkopolskie
    • praca stała
    • randstad polska
    Poszukujemy menedżera ds. zakupów, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kategorią kosmetyków. Jeśli lubisz konakt z ludźmi, dobrze czujesz się w prowadzeniu negocjacji a przy tym znasz bardzo dobrze język angielski to śmiało aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemybardzo dobre wynagrodzenieauto służboweumowę o pracęszkolenia i możliwość rozwojubony na świętakartę Multisportbezpłatną aplikację do nauki języka angielskiego i niemieckiego dla Ciebie i Twojej rodzinyzadaniazarządzanie przydzieloną grupą produktów, np. kosmetyki i/lub inneprowadzenie negocjacji z partnerami krajowymi i zagranicznymi na rynek polski i europejskibieżąca komunikacja na poziomie międzynarodowym - kontakt z kupcami w spółkach firmy z innych krajówtworzenie nowego asortymentu (od pomysłu do dostawy na sklep)kształtowanie polityki cenowej dla swojego obszaru asortymentu oraz akcji in-out analiza wskaźników (m.in. marża, obrót, straty inwentaryzacyjne) celem maksymalizacji sprzedaży oraz rentownościwykorzystywanie dostępnych danych takich jak raporty GfK, Nielsen w celu tworzenia strategii podległego asortymentuanaliza rynku, trendów i zachowań konsumenckich, monitoring konkurencji na rynku polskim i europejskimbieżąca dbałość o jakość produktów oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek koniecznywykształcenia wyższego (mile widziane ekonomiczne i/lub technologiczne)min. 3 lata doświadczenia w zakupach/sprzedaży/handlu/pracy z produktem/technologii produkcji (mile widziane FMCG)dobrej organizacji pracy, wysokiej motywacji i zaangażowaniawysokiego poziomu umiejętności negocjacyjnychdobrych umiejętności analitycznchznajomości pakietu MS Office (Excel)prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    Poszukujemy menedżera ds. zakupów, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kategorią kosmetyków. Jeśli lubisz konakt z ludźmi, dobrze czujesz się w prowadzeniu negocjacji a przy tym znasz bardzo dobrze język angielski to śmiało aplikuj. Czekamy właśnie na Ciebie!oferujemybardzo dobre wynagrodzenieauto służboweumowę o pracęszkolenia i możliwość rozwojubony na świętakartę Multisportbezpłatną aplikację do nauki języka angielskiego i niemieckiego dla Ciebie i Twojej rodzinyzadaniazarządzanie przydzieloną grupą produktów, np. kosmetyki i/lub inneprowadzenie negocjacji z partnerami krajowymi i zagranicznymi na rynek polski i europejskibieżąca komunikacja na poziomie międzynarodowym - kontakt z kupcami w spółkach firmy z innych krajówtworzenie nowego asortymentu (od pomysłu do dostawy na sklep)kształtowanie polityki cenowej dla swojego obszaru asortymentu oraz akcji in-out analiza wskaźników (m.in. marża, obrót, straty inwentaryzacyjne) celem maksymalizacji sprzedaży oraz rentownościwykorzystywanie dostępnych danych takich jak raporty GfK, Nielsen w celu tworzenia strategii podległego asortymentuanaliza rynku, trendów i zachowań konsumenckich, monitoring konkurencji na rynku polskim i europejskimbieżąca dbałość o jakość produktów oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek koniecznywykształcenia wyższego (mile widziane ekonomiczne i/lub technologiczne)min. 3 lata doświadczenia w zakupach/sprzedaży/handlu/pracy z produktem/technologii produkcji (mile widziane FMCG)dobrej organizacji pracy, wysokiej motywacji i zaangażowaniawysokiego poziomu umiejętności negocjacyjnychdobrych umiejętności analitycznchznajomości pakietu MS Office (Excel)prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.