You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Warszawa: 84

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      AML Analyst poszukiwany! Jeśli masz doświadczenie w insytucji finansowej,  obszar AML,Quality Control lub  KYC / CDD nie jest Ci obcy, potrafisz swobodnie komunikować sie w jęz ang - zapoznaj się z ta ofertą. Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie, w instytuacji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku światowym, dającą realne szanse rozwoju. Obecnie praca w 100% zdalna!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość pracy w pełni zdalnej, prywatną opiekę medyczną,ubezpieczenie na życie,karta obiadowa dofinansowanie do karty multisprt,PPE (4%)zadaniaDokładne badanie zapytań, zgłaszanie i eskalacja - w razie potrzeby,Monitorowanie jakości i upewnianie się, że jest na odpowiednim poziomie,Doradztwo w kwestiach dotyczących zgodności,Budowanie relacji z interesariuszami,Identyfikowanie ryzyk związanych ze standardami polityki przeciwdziałania praniu pieniędzy lub sankcji, proponowanie planów działań łagodzących oraz koordynowanie lub zamykanie działań.oczekujemyMinimum 2 lata doświadczenia  w AML w zakresie transaction monitoring  (mile widziane też KYC CDD)precyzyjności w działaniu, zaangazowaniabiegłej znajomości języka angielskiego -warunek koniecznyznajomość aktualnych trendów, zasad i przepisów znajomość procesów i systemów bankowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Na co dzień nasz zespół buduje i dba o wewnętrzną chmurę- platformę stworzoną na potrzeby firmy.  Jeżeli nowinki techniczne nie są dla Ciebie tajemnicą, a Golang to prawie Twój język ojczysty, to właśnie Ciebie potrzebujemy! Dla naszego klienta poszukujemy Golang Developera.  oferujemymożliwość pracy w wielu różnych wewnętrznych projektachpraca z najnowszymi technologiami występującymi na rynkuelastyczne godziny pracy zdalnej (możliwość rozpoczęcia między godziną 7 a 10)bogatą ofertę szkoleńszeroki pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna- również dla członków rodziny, multisport, karta lunchowa, nieograniczony dostęp do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie) zadaniaświadczenie usług opartych na Golang w prywatnej chmurzewdrażanie nowych i utrzymanie już opracowanych rozwiązań w wewnętrznym środowisku produkcyjnymwprowadzenie odpowiedniej jakości rozwiązań, tworzenie i utrzymanie testów jednostkowych, dbanie o architekturę i jakość rozwiązańoczekujemydoświadczenie w rozwoju backendu w Golangdoświadczenie w budowaniu i zarządzaniu dużymi, wysoce skalowalnymi aplikacjami klasy korporacyjnejpraktyczna znajomość oprogramowaniajęzyk angielski na poziomie B2/C1znajomość Docker oraz technologii wirtualizacji- KVM i Virtualbox (dodatkowy atut)doświadczenie w pracy nad chmurą publiczną i prywatną np. AWS (dodatkowy atut)doświadczenie w pracy nad bazami danych (dodatkowy atut)znajomość innych języków programowania np. Python, Java (dodatkowy atut)znajomość Jira, Confluence (dodatkowy atut) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Na co dzień nasz zespół buduje i dba o wewnętrzną chmurę- platformę stworzoną na potrzeby firmy.  Jeżeli nowinki techniczne nie są dla Ciebie tajemnicą, a Golang to prawie Twój język ojczysty, to właśnie Ciebie potrzebujemy! Dla naszego klienta poszukujemy Golang Developera.  oferujemymożliwość pracy w wielu różnych wewnętrznych projektachpraca z najnowszymi technologiami występującymi na rynkuelastyczne godziny pracy zdalnej (możliwość rozpoczęcia między godziną 7 a 10)bogatą ofertę szkoleńszeroki pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna- również dla członków rodziny, multisport, karta lunchowa, nieograniczony dostęp do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie) zadaniaświadczenie usług opartych na Golang w prywatnej chmurzewdrażanie nowych i utrzymanie już opracowanych rozwiązań w wewnętrznym środowisku produkcyjnymwprowadzenie odpowiedniej jakości rozwiązań, tworzenie i utrzymanie testów jednostkowych, dbanie o architekturę i jakość rozwiązańoczekujemydoświadczenie w rozwoju backendu w Golangdoświadczenie w budowaniu i zarządzaniu dużymi, wysoce skalowalnymi aplikacjami klasy korporacyjnejpraktyczna znajomość oprogramowaniajęzyk angielski na poziomie B2/C1znajomość Docker oraz technologii wirtualizacji- KVM i Virtualbox (dodatkowy atut)doświadczenie w pracy nad chmurą publiczną i prywatną np. AWS (dodatkowy atut)doświadczenie w pracy nad bazami danych (dodatkowy atut)znajomość innych języków programowania np. Python, Java (dodatkowy atut)znajomość Jira, Confluence (dodatkowy atut) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku Magazyniera? Chciałbyś/abyś dołączyć do międzynarodowej grupy, która należy do światowych liderów rynkowych i technologicznych w dziedzinie usług budowlanych i energii odnawialnej? Jeśli tak, to nie zwlekaj i prześlij do Nas swoje CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, pierwsza umowa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia,wynagrodzenie: 25 zł brutto h,praca w godzinach: 08:00 - 14:00, bądż 08:00 - 16:00,opiekę medyczną oraz kartę sportową. zadaniaprzygotowywanie przesyłek,przyjmowanie dostaw (konwektory, ogrzewacze wody przepływowe i pojemnościowe, pompy ciepła oraz osprzęt).oczekujemyznajomości MS Office,rzetelności, komunikatywności, systematyczności,mile widziane uprawnienia UDT. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku Magazyniera? Chciałbyś/abyś dołączyć do międzynarodowej grupy, która należy do światowych liderów rynkowych i technologicznych w dziedzinie usług budowlanych i energii odnawialnej? Jeśli tak, to nie zwlekaj i prześlij do Nas swoje CV!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, pierwsza umowa na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia,wynagrodzenie: 25 zł brutto h,praca w godzinach: 08:00 - 14:00, bądż 08:00 - 16:00,opiekę medyczną oraz kartę sportową. zadaniaprzygotowywanie przesyłek,przyjmowanie dostaw (konwektory, ogrzewacze wody przepływowe i pojemnościowe, pompy ciepła oraz osprzęt).oczekujemyznajomości MS Office,rzetelności, komunikatywności, systematyczności,mile widziane uprawnienia UDT. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zastanawia Cię jak wygląda produkcja majonezów, musztard, sosów? Szukasz pracy od zaraz? Mamy ofertę dla Ciebie! Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w firmie z branży FMCG na stanowisku: pracownik pomocniczy produkcji - miejsce pracy Warszawa, Praga Północ. ZAAPLIKUJ przez formularz., ZADZWOŃ lub WYŚLIJ SMS O TREŚCI PRACA, na numer ukryty pod przyciskiem Zadzwoń/SMS (po prawo ekranu), a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy o szczegółach.oferujemystawkę godzinową 20 zł/h bruttopremię 500 zł bruttomożliwość rozpoczęcia pracy od zaraz umowę o pracę tymczasową na pełny etat (ZUS, urlop, świadczenia)możliwość pracy na część etatumożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoatrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniaskładanie opakowań zbiorczychodbieranie z końca linii produkcyjnej opakowań jednostkowych i układanie ich w opakowania zbiorcze (tacki, kartony)załadunek gotowych produktów na paletypomoc przy obsłudze linii (odstawianie palet, oklejanie etykietą, przyjmowanie do systemu, drukowanie etykiet – po wcześniejszym przeszkoleniu) wykonywanie prac porządkowych i wokół produkcyjnych zleconych przez Przełożonegooczekujemyksiążeczka sanepidzdolności manualnegotowość do pracy w systemie trzyzmianowymmotywacja do pracymile widziane doświadczenie w pracy na produkcji  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawia Cię jak wygląda produkcja majonezów, musztard, sosów? Szukasz pracy od zaraz? Mamy ofertę dla Ciebie! Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w firmie z branży FMCG na stanowisku: pracownik pomocniczy produkcji - miejsce pracy Warszawa, Praga Północ. ZAAPLIKUJ przez formularz., ZADZWOŃ lub WYŚLIJ SMS O TREŚCI PRACA, na numer ukryty pod przyciskiem Zadzwoń/SMS (po prawo ekranu), a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy o szczegółach.oferujemystawkę godzinową 20 zł/h bruttopremię 500 zł bruttomożliwość rozpoczęcia pracy od zaraz umowę o pracę tymczasową na pełny etat (ZUS, urlop, świadczenia)możliwość pracy na część etatumożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegoatrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)zadaniaskładanie opakowań zbiorczychodbieranie z końca linii produkcyjnej opakowań jednostkowych i układanie ich w opakowania zbiorcze (tacki, kartony)załadunek gotowych produktów na paletypomoc przy obsłudze linii (odstawianie palet, oklejanie etykietą, przyjmowanie do systemu, drukowanie etykiet – po wcześniejszym przeszkoleniu) wykonywanie prac porządkowych i wokół produkcyjnych zleconych przez Przełożonegooczekujemyksiążeczka sanepidzdolności manualnegotowość do pracy w systemie trzyzmianowymmotywacja do pracymile widziane doświadczenie w pracy na produkcji  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds. zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku niemieckim (min. B2)bardzo dobre umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min.B1/B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds. zamówień, który dołączy do firmy naszego klienta. To lider branży produkcyjne oraz międzynarodowa firma. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku niemieckim (min. B2)bardzo dobre umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min.B1/B2)mile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadoświadczenie z systemem SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz możliwości rozwoju? Chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach? A branża fit-out jest Ci znana? Nie czekaj, Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowanarzędzia do pracyobsługa księgowa w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczejnowoczesne biurozadanianadzór i koordynacja prac na budowiesporządzanie dokumentacji projektu oraz raportowanie weryfikacja zgodności wykonanych prac planowanie robót zgodnie z wymogami obowiązującego prawa, wymogami kontraktu, dokumentacja techniczną oraz harmonogramami oczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegominimum trzech lat doświadczenia na zbieżnym stanowisku oraz znajomości rynku fit-outkomunikatywnej znajomości jęz. angielskiegouprawnień budowlanych sanitarnychdobrej znajomości MS Office, AutoCADwysokich zdolności organizacyjnych, samodzielnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz możliwości rozwoju? Chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach? A branża fit-out jest Ci znana? Nie czekaj, Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowanarzędzia do pracyobsługa księgowa w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczejnowoczesne biurozadanianadzór i koordynacja prac na budowiesporządzanie dokumentacji projektu oraz raportowanie weryfikacja zgodności wykonanych prac planowanie robót zgodnie z wymogami obowiązującego prawa, wymogami kontraktu, dokumentacja techniczną oraz harmonogramami oczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegominimum trzech lat doświadczenia na zbieżnym stanowisku oraz znajomości rynku fit-outkomunikatywnej znajomości jęz. angielskiegouprawnień budowlanych sanitarnychdobrej znajomości MS Office, AutoCADwysokich zdolności organizacyjnych, samodzielnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN25.00 za godzinę
      • randstad polska
      Warszawa - Inwentaryzacja 25brutto/hMasz czas 03.12(piątek), 04.12(sobota) lub 05.12(niedziela)  i chcesz sobie dorobić? Szukamy pracowników inwentaryzacji. Aplikuj!oferujemystawkę 25 zł brutto/humowę zleceniewykonywanie obowiązków 03.12 w godzinach 7-15 lub 14-22 oraz 04.12  godzinach 7-15 lub 8-16 lub 05.12 od 9:40 do 17:40zadanialiczenie towaruporządkowanie miejsca pracyoczekujemydyspozycyjnościmotywacji do pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Warszawa - Inwentaryzacja 25brutto/hMasz czas 03.12(piątek), 04.12(sobota) lub 05.12(niedziela)  i chcesz sobie dorobić? Szukamy pracowników inwentaryzacji. Aplikuj!oferujemystawkę 25 zł brutto/humowę zleceniewykonywanie obowiązków 03.12 w godzinach 7-15 lub 14-22 oraz 04.12  godzinach 7-15 lub 8-16 lub 05.12 od 9:40 do 17:40zadanialiczenie towaruporządkowanie miejsca pracyoczekujemydyspozycyjnościmotywacji do pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie obsługi klienta i z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniazarządzanie procesem dot. zamówień (tworzenie i potwierdzanie zamówień)weryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień i fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur (SAP)obsługa i tworzenie dostaw w systemiedbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykioczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudobrej organizacji i koordynacji pracy własnejdoświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem (np. staż)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w zakresie obsługi klienta i z pracą z fakturami? Znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę w trybie hybrydowym, na pełen etatpracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniazarządzanie procesem dot. zamówień (tworzenie i potwierdzanie zamówień)weryfikacja, obsługa i skuteczna realizacja zamówień i fakturdbałość o prawidłowe przetwarzanie faktur (SAP)obsługa i tworzenie dostaw w systemiedbanie o dobrą komunikację i relacje z Klientamiwspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykioczekujemywykształcenie wyższe (student lub absolwent studiów wyższych)bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudobrej organizacji i koordynacji pracy własnejdoświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem (np. staż)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Na stanowisku specjalisty ds. komunikacji marketingowej będziesz odpowiedzialny za rozwój komunikacji w firmie za sprawą tworzonego i nadzorowanego contentu nakierowanego na usprawnianie portfoli produktów i rozwiązań z zakresu Digital Energy. Brzmi interesująco? Zaaplikuj - porozmawiajmy!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 12 miesięcykonkurencyjne wynagrodzeniepraca hybrydowapakiet benefitówpozytywne środowisko pracyzadaniatworzenie odpowiednich treści wspierających cyfrową podróż odbiorców (langing pages, selektory) na stronie klientatworzenie paczek informacyjnych z zakresu marketingu i sprzedaży dla działów technologicznych, IT i sprzedaży w celu zwiększenia efektywności sprzedaży produktów i rozwiązań (content to min. broszury, FAQ, eDMs, landing page, arkusze danych, web bannery i inne)nadzorowanie i zarządzanie tworzeniem contentu w dziale i w agencjach marketingowychprzekształcanie kompleksowych informacji technicznych w łatwy w odbiorze content z jasnym i precyzyjnym przekazemoczekujemymin. stopień licencjata z takich specjalizacji jak: Marketing, Komunikacja, Mass Media, Filologia angielska, Grafika i podobnemin. 1-1.5 roku doświadczenia w content marketingu B2B lub B2Cdoświadczenie w zarządzaniu programami marketingowymi z wynikami opartymi na danychumiejętność pracowania pod presją czasu i na deadlinachumiejętności z zakresu copywritingu i zarządzania projektamibiegła obsługa programów graficznych jak Canva czy Adobe InDesignwiedza i umiejętności z zakresu SEOAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Na stanowisku specjalisty ds. komunikacji marketingowej będziesz odpowiedzialny za rozwój komunikacji w firmie za sprawą tworzonego i nadzorowanego contentu nakierowanego na usprawnianie portfoli produktów i rozwiązań z zakresu Digital Energy. Brzmi interesująco? Zaaplikuj - porozmawiajmy!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 12 miesięcykonkurencyjne wynagrodzeniepraca hybrydowapakiet benefitówpozytywne środowisko pracyzadaniatworzenie odpowiednich treści wspierających cyfrową podróż odbiorców (langing pages, selektory) na stronie klientatworzenie paczek informacyjnych z zakresu marketingu i sprzedaży dla działów technologicznych, IT i sprzedaży w celu zwiększenia efektywności sprzedaży produktów i rozwiązań (content to min. broszury, FAQ, eDMs, landing page, arkusze danych, web bannery i inne)nadzorowanie i zarządzanie tworzeniem contentu w dziale i w agencjach marketingowychprzekształcanie kompleksowych informacji technicznych w łatwy w odbiorze content z jasnym i precyzyjnym przekazemoczekujemymin. stopień licencjata z takich specjalizacji jak: Marketing, Komunikacja, Mass Media, Filologia angielska, Grafika i podobnemin. 1-1.5 roku doświadczenia w content marketingu B2B lub B2Cdoświadczenie w zarządzaniu programami marketingowymi z wynikami opartymi na danychumiejętność pracowania pod presją czasu i na deadlinachumiejętności z zakresu copywritingu i zarządzania projektamibiegła obsługa programów graficznych jak Canva czy Adobe InDesignwiedza i umiejętności z zakresu SEOAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN20.00 - PLN26.00 za godzinę
      • randstad polska
      Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko pracownik magazynu do sklepu IKEA Targówek. Zainteresowała Cię nasza oferta? ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 667 961 932, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty.oferujemyumowę o pracę tymczasową ( składki ZUS, urlop)pracę w systemie zmianowym (równoważny system czasu pracy)stawkę godzinową 23zł/h bruttododatek za pracę w godzinach nocnychcodzienne dofinansowanie do smacznych obiadówpełne wdrożenie do pracyświętną atmosferępracę na 75% etatu z możliwością dopracowania do całości zadaniaprzyjmowanie dostawukładanie towaru na paletyrozładunek towaruuzupełnienie brakówoczekujemychęci do pracy w systemie zmianowymmotywacji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Aktualnie poszukujemy osób do pracy na stanowisko pracownik magazynu do sklepu IKEA Targówek. Zainteresowała Cię nasza oferta? ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 667 961 932, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty.oferujemyumowę o pracę tymczasową ( składki ZUS, urlop)pracę w systemie zmianowym (równoważny system czasu pracy)stawkę godzinową 23zł/h bruttododatek za pracę w godzinach nocnychcodzienne dofinansowanie do smacznych obiadówpełne wdrożenie do pracyświętną atmosferępracę na 75% etatu z możliwością dopracowania do całości zadaniaprzyjmowanie dostawukładanie towaru na paletyrozładunek towaruuzupełnienie brakówoczekujemychęci do pracy w systemie zmianowymmotywacji Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy w obszarze DevOps?Posoadasz wiedzę z zakresu rozwiązań chmurowych o chęć rozwoju w tym obszarze?Ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, aplikuj! oferujemyPrzyjazną atmosferę pracySzeroki zakres szkoleńMożliwość pracy w wielu projektachPracę z najnowszymi technologiami na rynku Miesięczny budżet na integracjęMożliwość udziału w konferencjach lokalnych i zagranicznychMożliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7.00 - 10.00Sprzęt:Stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrzneBenefity:Prywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)Karta MultisportUbezpieczenie na życieKarta lunchowaCzęściowy zwrot kosztów za kurs języka angielskiegoMożliwość bezpłatnej nauki języka koreańskiegoNieograniczony bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółzadaniaProjektowanie, tworzenie i utrzymywanie platformy chmury prywatnejZapewnienie wysokiej jakości tworzonych systemów: decydowanie o ich zakresie funkcjonalnym, dbanie o architekturę i jakość rozwiązańZapewnienie wysokiej jakości tworzonych systemów poprzez udział w procesie zbierania wymagań oraz proponowanie właściwych rozwiązań architektonicznych Monitorowanie wdrożonych rozwiązańWspieranie użytkowników platformy chmury prywatnejtechnologie:Git, Jenkins, DockerLinuxJava, Python, GooczekujemyDoświadczenia we wdrażaniu i utrzymaniu systemów rozproszonych opartych na chmurze Doświadczenia w administrowaniu systemem LinuxPraktycznej znajomości narzędzi do CI/CD (Git, Jenkins, Docker, ...)Praktycznej znajomości narzędzi do konfiguracji (np. Ansible/ Terraform)Znajomości j. angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji Mile widzianeDoświadczenie w programowaniu w: Java, Python, GoZnajomość baz danych: MySQL, Redis, MongoDB, ElasticSearch, PrometheusZnajomość technologii webowych Znajomość usług Amazon Web ServicesWiedza z zakresu bezpieczeństwa aplikacji i usług webowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy w obszarze DevOps?Posoadasz wiedzę z zakresu rozwiązań chmurowych o chęć rozwoju w tym obszarze?Ta oferta jest dla Ciebie! Nie czekaj, aplikuj! oferujemyPrzyjazną atmosferę pracySzeroki zakres szkoleńMożliwość pracy w wielu projektachPracę z najnowszymi technologiami na rynku Miesięczny budżet na integracjęMożliwość udziału w konferencjach lokalnych i zagranicznychMożliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7.00 - 10.00Sprzęt:Stacja robocza PC/Laptop + 2 monitory zewnętrzneBenefity:Prywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)Karta MultisportUbezpieczenie na życieKarta lunchowaCzęściowy zwrot kosztów za kurs języka angielskiegoMożliwość bezpłatnej nauki języka koreańskiegoNieograniczony bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółzadaniaProjektowanie, tworzenie i utrzymywanie platformy chmury prywatnejZapewnienie wysokiej jakości tworzonych systemów: decydowanie o ich zakresie funkcjonalnym, dbanie o architekturę i jakość rozwiązańZapewnienie wysokiej jakości tworzonych systemów poprzez udział w procesie zbierania wymagań oraz proponowanie właściwych rozwiązań architektonicznych Monitorowanie wdrożonych rozwiązańWspieranie użytkowników platformy chmury prywatnejtechnologie:Git, Jenkins, DockerLinuxJava, Python, GooczekujemyDoświadczenia we wdrażaniu i utrzymaniu systemów rozproszonych opartych na chmurze Doświadczenia w administrowaniu systemem LinuxPraktycznej znajomości narzędzi do CI/CD (Git, Jenkins, Docker, ...)Praktycznej znajomości narzędzi do konfiguracji (np. Ansible/ Terraform)Znajomości j. angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji Mile widzianeDoświadczenie w programowaniu w: Java, Python, GoZnajomość baz danych: MySQL, Redis, MongoDB, ElasticSearch, PrometheusZnajomość technologii webowych Znajomość usług Amazon Web ServicesWiedza z zakresu bezpieczeństwa aplikacji i usług webowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient z branży elektronicznej szuka software inżynierów do zespołu specjalizującego się w tworzeniu oprogramowania dla platform IoT.Szukasz nowych ścieżek rozwoju? Nie boisz się nowych wyzwań i stawiasz na samorozwój? A dodatkowo masz doświadczenie w C# i Python?Mam świetną wiadomość, bo właśnie Ciebie szukamy!oferujemyprzyjazną atmosferę pracyzespół nastawiony na współpracę, wsparcie, samorozwój i transparentnośćstabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmieszeroki zakres szkoleń i ogromne wsparcie w rozwoju umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy w wielu projektach dostosowanych do obszaru zainteresowańelastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznaą (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)kartę multisportubezpieczenie na życiekartę lunchowąróżnorodne zniżki nieograniczony, bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółmożliwość testowania nowych produktów firmowychzajęcia z języka angielskiego i koreańskiegoatrakcyjny pakiet relokacyjnypracę zdalną do odwołaniazadaniarozwój aplikacji IoT i TV zgodnie z określonymi wymaganiamiulepszanie istniejących rozwiązań w obszarze zainteresowań udział w badaniach, tworzenie rozwiązań PoCdbanie o jakość oprogramowaniauczestnictwo w bieżącym planowaniu pracyaktywny udział w stosowaniu zasad Scrum/Kanbanoczekujemymin. 2-letniego doświadczenia w C# i Pythonwykształcenia wyższego z informatyki, elektroniki, telekomunikacji lub podobnedoświadczenia w pracy z Visual Studiodoświadczenia w budowaniu CI/CDdoświadczenia w pracy z GitHubem i Gerritemdobrej znajomości języka angielskiegoMile widziane:doświadczenie w pracy z C++znajomość wzorców projektowych oprogramowaniazainteresowanie w jednym z obszarów - ML, Blockchain, IoTdoświadczenie w debugowaniu i profilowaniudoświadczenie w projektach opartych na Scrum/Kanbanznajomość metodologii testowaniaznajomość Xamarin.FormsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient z branży elektronicznej szuka software inżynierów do zespołu specjalizującego się w tworzeniu oprogramowania dla platform IoT.Szukasz nowych ścieżek rozwoju? Nie boisz się nowych wyzwań i stawiasz na samorozwój? A dodatkowo masz doświadczenie w C# i Python?Mam świetną wiadomość, bo właśnie Ciebie szukamy!oferujemyprzyjazną atmosferę pracyzespół nastawiony na współpracę, wsparcie, samorozwój i transparentnośćstabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmieszeroki zakres szkoleń i ogromne wsparcie w rozwoju umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy w wielu projektach dostosowanych do obszaru zainteresowańelastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznaą (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)kartę multisportubezpieczenie na życiekartę lunchowąróżnorodne zniżki nieograniczony, bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółmożliwość testowania nowych produktów firmowychzajęcia z języka angielskiego i koreańskiegoatrakcyjny pakiet relokacyjnypracę zdalną do odwołaniazadaniarozwój aplikacji IoT i TV zgodnie z określonymi wymaganiamiulepszanie istniejących rozwiązań w obszarze zainteresowań udział w badaniach, tworzenie rozwiązań PoCdbanie o jakość oprogramowaniauczestnictwo w bieżącym planowaniu pracyaktywny udział w stosowaniu zasad Scrum/Kanbanoczekujemymin. 2-letniego doświadczenia w C# i Pythonwykształcenia wyższego z informatyki, elektroniki, telekomunikacji lub podobnedoświadczenia w pracy z Visual Studiodoświadczenia w budowaniu CI/CDdoświadczenia w pracy z GitHubem i Gerritemdobrej znajomości języka angielskiegoMile widziane:doświadczenie w pracy z C++znajomość wzorców projektowych oprogramowaniazainteresowanie w jednym z obszarów - ML, Blockchain, IoTdoświadczenie w debugowaniu i profilowaniudoświadczenie w projektach opartych na Scrum/Kanbanznajomość metodologii testowaniaznajomość Xamarin.FormsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient z branży elektronicznej szuka software inżynierów do zespołu specjalizującego się w tworzeniu oprogramowania dla platform IoT.Szukasz nowych ścieżek rozwoju? Nie boisz się nowych wyzwań i stawiasz na samorozwój? A dodatkowo masz doświadczenie w C# i C++?Mam świetną wiadomość, bo właśnie Ciebie szukamy!oferujemyprzyjazną atmosferę pracyzespół nastawiony na współpracę, wsparcie, samorozwój i transparentnośćstabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmieszeroki zakres szkoleń i ogromne wsparcie w rozwoju umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy w wielu projektach dostosowanych do obszaru zainteresowańelastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznaą (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)kartę multisportubezpieczenie na życiekartę lunchowąróżnorodne zniżki nieograniczony, bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółmożliwość testowania nowych produktów firmowychzajęcia z języka angielskiego i koreańskiegoatrakcyjny pakiet relokacyjnypracę zdalną do odwołaniazadaniarozwój aplikacji IoT i TV zgodnie z określonymi wymaganiamiulepszanie istniejących rozwiązań w obszarze zainteresowań udział w badaniach, tworzenie rozwiązań PoCdbanie o jakość oprogramowaniauczestnictwo w bieżącym planowaniu pracyaktywny udział w stosowaniu zasad Scrum/Kanbanoczekujemymin. 2-letniego doświadczenia w C# i C++wykształcenia wyższego z informatyki, elektroniki, telekomunikacji lub podobnedoświadczenia w pracy z Visual Studiodoświadczenia w budowaniu CI/CDdoświadczenia w pracy z GitHubem i Gerritemdobrej znajomości języka angielskiegoMile widzianedoświadczenia w pracy z Pythonemznajomości wzorców projektowych oprogramowaniazainteresowania w jednym z obszarów - ML, Blockchain, IoTdoświadczenia w debugowaniu i profilowaniudoświadczenia w projektach opartych na Scrum/Kanbanznajomości metodologii testowaniaznajomość Xamarin.FormsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient z branży elektronicznej szuka software inżynierów do zespołu specjalizującego się w tworzeniu oprogramowania dla platform IoT.Szukasz nowych ścieżek rozwoju? Nie boisz się nowych wyzwań i stawiasz na samorozwój? A dodatkowo masz doświadczenie w C# i C++?Mam świetną wiadomość, bo właśnie Ciebie szukamy!oferujemyprzyjazną atmosferę pracyzespół nastawiony na współpracę, wsparcie, samorozwój i transparentnośćstabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmieszeroki zakres szkoleń i ogromne wsparcie w rozwoju umiejętności algorytmicznychmożliwość pracy w wielu projektach dostosowanych do obszaru zainteresowańelastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznaą (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)kartę multisportubezpieczenie na życiekartę lunchowąróżnorodne zniżki nieograniczony, bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółmożliwość testowania nowych produktów firmowychzajęcia z języka angielskiego i koreańskiegoatrakcyjny pakiet relokacyjnypracę zdalną do odwołaniazadaniarozwój aplikacji IoT i TV zgodnie z określonymi wymaganiamiulepszanie istniejących rozwiązań w obszarze zainteresowań udział w badaniach, tworzenie rozwiązań PoCdbanie o jakość oprogramowaniauczestnictwo w bieżącym planowaniu pracyaktywny udział w stosowaniu zasad Scrum/Kanbanoczekujemymin. 2-letniego doświadczenia w C# i C++wykształcenia wyższego z informatyki, elektroniki, telekomunikacji lub podobnedoświadczenia w pracy z Visual Studiodoświadczenia w budowaniu CI/CDdoświadczenia w pracy z GitHubem i Gerritemdobrej znajomości języka angielskiegoMile widzianedoświadczenia w pracy z Pythonemznajomości wzorców projektowych oprogramowaniazainteresowania w jednym z obszarów - ML, Blockchain, IoTdoświadczenia w debugowaniu i profilowaniudoświadczenia w projektach opartych na Scrum/Kanbanznajomości metodologii testowaniaznajomość Xamarin.FormsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 605 131 266, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy kobiet i mężczyzn do pracy w Wedlu, dowiedz się więcej o naszej ofercie!oferujemy  stawkę godzinową ok. 20,95 - 22,50zł/h brutto plus dodatki za noc  dodatek za pracę w niedzielę i święta (80 zł brutto)  możliwość dorobienia dodatkowego 50 zł brutto za każdy dzień pracy poza dniami z grafiku (domówienia)elastyczny grafik pracy (możliwość indywidualnego dostosowania grafików, również mile widziani studenci)miesięczne umowy o prace tymczasową ( płatne urlopy, ZUS, pełne świadczenia)dobry dojazd z wielu lokalizacji: na trasach PKP przystanek Warszawa Wschodnia, tramwaje (3,6,22,26), autobusy(125,135,202,509) zadaniapraca przy linii produkcyjnej ( zbieranie produktu (słodycze, czekoladki) z taśmy)pakowanie produktówetykietowanieprace porządkoweinne prace zlecone przez lidera produkcji oczekujemyksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychchęci do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjnościchęci do pracy w systemie trzyzmianowym nie oczekujemy doświadczenia wszystkiego Cię nauczymy ! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta ZADZWOŃ, lub NAPISZ SMS o treści PRACA na numer 605 131 266, a my do Ciebie oddzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty. Aktualnie poszukujemy kobiet i mężczyzn do pracy w Wedlu, dowiedz się więcej o naszej ofercie!oferujemy  stawkę godzinową ok. 20,95 - 22,50zł/h brutto plus dodatki za noc  dodatek za pracę w niedzielę i święta (80 zł brutto)  możliwość dorobienia dodatkowego 50 zł brutto za każdy dzień pracy poza dniami z grafiku (domówienia)elastyczny grafik pracy (możliwość indywidualnego dostosowania grafików, również mile widziani studenci)miesięczne umowy o prace tymczasową ( płatne urlopy, ZUS, pełne świadczenia)dobry dojazd z wielu lokalizacji: na trasach PKP przystanek Warszawa Wschodnia, tramwaje (3,6,22,26), autobusy(125,135,202,509) zadaniapraca przy linii produkcyjnej ( zbieranie produktu (słodycze, czekoladki) z taśmy)pakowanie produktówetykietowanieprace porządkoweinne prace zlecone przez lidera produkcji oczekujemyksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychchęci do podjęcia pracy od zarazdyspozycyjnościchęci do pracy w systemie trzyzmianowym nie oczekujemy doświadczenia wszystkiego Cię nauczymy ! Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, znasz pakiet MS Office i interesuje Cię praca biurowa? Dla jednego z naszych klientów poszukujemy Asystenta/tki Działu Import. Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia,wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/h,elastyczne godziny pracy, pracę w niepełnym wymiarze etatu, możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności.zadaniapraca z dokumentami,podstawowe czynności biurowepraca z MS Office (Excel, Word) - wprowadzanie danych, uzupełnianie raportów.oczekujemyśredniozaawansowanej znajomości MS Office,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, znasz pakiet MS Office i interesuje Cię praca biurowa? Dla jednego z naszych klientów poszukujemy Asystenta/tki Działu Import. Dołącz do zgranego zespołu i rozwiń swoje kompetencje. Nie czekaj, wysyłaj CV już dziś. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na 3 miesiące z możliwością przedłużenia,wynagrodzenie w wysokości 24 zł brutto/h,elastyczne godziny pracy, pracę w niepełnym wymiarze etatu, możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności.zadaniapraca z dokumentami,podstawowe czynności biurowepraca z MS Office (Excel, Word) - wprowadzanie danych, uzupełnianie raportów.oczekujemyśredniozaawansowanej znajomości MS Office,umiejętności pracy w grupie, komunikatywności.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za rozwój oprogramowania przy zastosowaniu zwinnych metod.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniapoprawa wydajności dzięki ciągłej ocenie i analizie metryk,projektowanie i rozwijanie oprogramowania z naciskiem na automatyzację czynności związanych z budowaniem, testowaniem i wdrażaniem,wykorzystywanie i przyczynianie się do rozwoju standardowych wzorców,dostarczenie architektury intencjonalnej i sformułowanie Emergent Design.oczekujemyznajomość Java,doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w ramach DevOps i Agile/Scrum,doświadczenie w opracowywaniu opartym na testach wraz ze stosowaniem zautomatyzowanych frameworków testowych,doświadczenie w projektowaniu lub wdrażaniu API.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za rozwój oprogramowania przy zastosowaniu zwinnych metod.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca zdalna.zadaniapoprawa wydajności dzięki ciągłej ocenie i analizie metryk,projektowanie i rozwijanie oprogramowania z naciskiem na automatyzację czynności związanych z budowaniem, testowaniem i wdrażaniem,wykorzystywanie i przyczynianie się do rozwoju standardowych wzorców,dostarczenie architektury intencjonalnej i sformułowanie Emergent Design.oczekujemyznajomość Java,doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w ramach DevOps i Agile/Scrum,doświadczenie w opracowywaniu opartym na testach wraz ze stosowaniem zautomatyzowanych frameworków testowych,doświadczenie w projektowaniu lub wdrażaniu API.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę, w której zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pracę w pełnym wymiarze (możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaredagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnychbezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z manageramiweryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacjiprowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami w języku polskim i angielskimorganizowanie spotkań rekrutacyjnychuczestniczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów rekrutacjiwspółpraca ze szkołami w celu pozyskania absolwentówprzygotowywanie raportów z prowadzonych działańprace administracyjne i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w obszarze HRoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 6 miesięcywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów na kierunku psychologia, zarządzanie lub pokrewnych (dostępność na pełny etat)zainteresowania obszarem rekrutacji oraz chęć rozwoju w tym zakresieznajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację (minimum na poziomie B2)komunikatywności, zaangażowania, umiejętności zarządzania priorytetami, samodzielności oraz nastawienia na realizację celów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę, w której zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pracę w pełnym wymiarze (możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaredagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnychbezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z manageramiweryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacjiprowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami w języku polskim i angielskimorganizowanie spotkań rekrutacyjnychuczestniczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów rekrutacjiwspółpraca ze szkołami w celu pozyskania absolwentówprzygotowywanie raportów z prowadzonych działańprace administracyjne i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w obszarze HRoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 6 miesięcywykształcenia wyższego lub w trakcie studiów na kierunku psychologia, zarządzanie lub pokrewnych (dostępność na pełny etat)zainteresowania obszarem rekrutacji oraz chęć rozwoju w tym zakresieznajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację (minimum na poziomie B2)komunikatywności, zaangażowania, umiejętności zarządzania priorytetami, samodzielności oraz nastawienia na realizację celów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz możliwości rozwoju? Chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach? A branża fit-out jest Ci znana? Nie czekaj, Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)narzędzia do pracy, w tym samochód służbowynowoczesne biuropokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie zespołem, delegowanie zadańprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet, dokumentacja podwykonawcza)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji z wykonawcami i dostawcami zaangażowanymi w projektybezpośredni nadzór nad zespołem projektowymoczekujemydoświadczenie w zarządzaniu projektami budowlanymi i zespołemznajomość rynku fit-outbardzo dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectwysokich zdolności organizacyjnych, samodzielnoścAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz możliwości rozwoju? Chcesz uczestniczyć w ciekawych projektach? A branża fit-out jest Ci znana? Nie czekaj, Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieciekawe warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B)narzędzia do pracy, w tym samochód służbowynowoczesne biuropokrycie kosztów prowadzenia działalności przez pracodawcęzadaniazarządzanie zespołem, delegowanie zadańprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet, dokumentacja podwykonawcza)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji z wykonawcami i dostawcami zaangażowanymi w projektybezpośredni nadzór nad zespołem projektowymoczekujemydoświadczenie w zarządzaniu projektami budowlanymi i zespołemznajomość rynku fit-outbardzo dobra znajomość języka angielskiegodobra znajomość MS Office, AutoCAD oraz MS Projectwysokich zdolności organizacyjnych, samodzielnoścAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca w 100% zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum, SAFe, PI planning i cross-team management,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz klient, jedna z największych instytucji finansowych, rozbudowuje swoje struktury w obszarze dostarczania innowacyjnych sposobów pomagania klientom w podejmowaniu pewnych działań przy największych życiowych decyzjach. Założeniem obszaru jest digitalizacja całego procesu, jego zautomatyzowanie oraz znaczące przyspieszenie w obszarze reakcji na potrzeby klientów.Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do nowopowstającego zespołu i będzie odpowiedzialna za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów.oferujemyumowa o pracę,prywatna opieka medyczna (w tym pakiet stomatologiczny dla członków rodziny),ubezpieczenie na życie,pracowniczy plan emerytalny,karta lunchowa,karta multisport,praca w 100% zdalna.zadaniazapewnienie synchronizacji między zespołami, dzięki czemu zespoły mają jasne zrozumienie, w jaki sposób ich praca pomaga klientowi,prowadzenie ciągłych udoskonaleń w zakresie dostarczania za pośrednictwem różnych kanałów (ulepszanie lub usuwanie ręcznych kroków, usprawnienie faz wdrażania i zarządzania cyklem życia rozwoju) poprzez zwinny coaching, inspekcję i dostosowanie warsztatów, proaktywną ocenę alternatywnych podejść do dostarczania oraz aktywny wkład w najlepsze praktyki w zakresie uwalniania i środowiska,odpowiadanie za zarządzanie i optymalizację przepływu dostarczania wartości biznesowej programów z wykorzystaniem zwinnych narzędzi i technik,agregowanie celów planowania zespołu w cele programu i portfela oraz publikowanie ich w celu zapewnienia widoczności i przejrzystości,prowadzenie i ułatwienie synchronizacji między zespołami, strumieniami wartości i domenami,pomaganie w podejmowaniu decyzji ekonomicznych,współpracowanie i koordynowanie z właścicielami produktów, liderami domen i platform oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia dostosowania strategii i realizacji,trenowanie liderów i zespołów w zrozumieniu i ciągłym doskonaleniu Lean, Agile i Continuous Delivery.oczekujemywiedza z obszaru zarządzania projektami,zrozumienie wzorców nowoczesnej architektury, takich jak digital, microservises, PaaS,doświadczenie w Agile/Scrum, SAFe, PI planning i cross-team management,znajomość środowiska DevOps, doświadczenie pracy w Jira, Confluence.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta realizaującego inwestycje związane z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych oraz rewitalizacjie i rewaloryzacjie parków i ogrodów zabytkowych poszukujemy Kierownika Projektu. Posiadasz doświadczenie a zbieżnym stanowisku i jesteś otwraty na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B), bądź umowy o pracęnarzędzia do pracy, w tym samochód służbowyprzyjazną atmosferę pracyzadaniazarządzanie zespołem 5-10 osobowymposzukiwanie nowych kontraktówprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej, negocjacje)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji utrzymywanie relacji z klientemoczekujemyotwartości na nowe wyzwania zawodowedostępności do pracy na terenie woj. mazowieckiegowykształcenia technicznegodwu letniego doświadczenia na zbieżnym stanowiskuumiejętności do zarządzania projektami budowlanymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta realizaującego inwestycje związane z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych oraz rewitalizacjie i rewaloryzacjie parków i ogrodów zabytkowych poszukujemy Kierownika Projektu. Posiadasz doświadczenie a zbieżnym stanowisku i jesteś otwraty na nowe wyzwania zawodowe? Aplikuj!oferujemymożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach w prężnie rozwijającej się firmieatrakcyjne warunki finansowe w tym roczna premia uznaniowazatrudnienie w formie kontraktu (B2B), bądź umowy o pracęnarzędzia do pracy, w tym samochód służbowyprzyjazną atmosferę pracyzadaniazarządzanie zespołem 5-10 osobowymposzukiwanie nowych kontraktówprzygotowywanie kosztorysów i rozliczań finansowych prowadzonych inwestycjiudział w procesie ofertowania (weryfikacja kosztorysów, tworzenie dokumentacji ofertowej, negocjacje)przygotowanie harmonogramówopracowanie dokumentacji dot. realizacji prowadzonych prac (harmonogramy, budżet)zarządzanie procesem przygotowania i realizacji, prowadzenie negocjacji utrzymywanie relacji z klientemoczekujemyotwartości na nowe wyzwania zawodowedostępności do pracy na terenie woj. mazowieckiegowykształcenia technicznegodwu letniego doświadczenia na zbieżnym stanowiskuumiejętności do zarządzania projektami budowlanymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla jednego z największych producentów kosmetyków na świecie poszukujemy aktualnie osób do pracyoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pełne składki ZUS, płatny urlop)stawkę godzinową - 21 PLN brutto/h + dodatek nocnypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianywolne weekendyRandstad PLUS: atrakcyjny system benefitów (karta sportowa, opieka medyczna Medicover w atrakcyjnych cenach, dodatkowo: bilety do kina, zniżki do sklepów oraz restauracji)rozpoczęcie pracy od zarazzadanianapełnianie opakowań masą kosmetyczną, zakręcanie opakowańnaklejanie etykietpakowanie produktówkontrola jakości produktówinne zlecone zadania związane z pracą przy linii produkcyjnejoczekujemyorzeczenie sanitarno - epidemiologiczne - warunek konieczny!umiejętności manualne, sprawna koordynacja ruchowasamodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z największych producentów kosmetyków na świecie poszukujemy aktualnie osób do pracyoferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pełne składki ZUS, płatny urlop)stawkę godzinową - 21 PLN brutto/h + dodatek nocnypracę od poniedziałku do piątku na 3 zmianywolne weekendyRandstad PLUS: atrakcyjny system benefitów (karta sportowa, opieka medyczna Medicover w atrakcyjnych cenach, dodatkowo: bilety do kina, zniżki do sklepów oraz restauracji)rozpoczęcie pracy od zarazzadanianapełnianie opakowań masą kosmetyczną, zakręcanie opakowańnaklejanie etykietpakowanie produktówkontrola jakości produktówinne zlecone zadania związane z pracą przy linii produkcyjnejoczekujemyorzeczenie sanitarno - epidemiologiczne - warunek konieczny!umiejętności manualne, sprawna koordynacja ruchowasamodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracęAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w księgowości, jesteś otwarty na projekt 2-3 miesięczny z możliwością przedłużenia i masz doświadczenie we wdrażaniu systemów księgowych, aplikuj!oferujemypracę "od już"pracę w pełnym wymiarze godzin w godz. 9:00 - 17:00atrakcyjną lokalizację w okolicach Hali Mirowskiejatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwojuzadaniaRejestracja płatności w systemie CRM, w tym rejestracja wypłat z rachunków escrow;Wystawianie faktur, w tym faktur korygujących, refaktur i faktur pro forma;Wykorzystanie systemu CRM do generowania ostatecznych rozliczeń kontraktów, nadzór nad obiegiem dokumentów rozliczeniowych;Wyjaśnianie z klientami kwestii lub rozbieżności w płatnościach i fakturach, saldach na rachunku powierniczym oraz rozliczeniach umów;Wyjaśnianie rozliczeń finansowych z kontrahentami i urzędami gmin (wezwania do zapłaty, nadpłaty, odszkodowania);Wsparcie operacyjne we wdrażaniu/modyfikacji systemów wspierających procesy administracyjno-finansowe;Podejmowanie działań w zakresie windykacji.oczekujemyminimum rocznego doświadczenia w księgowościznajomości przepisów księgowychdobrej znajomości systemów księgowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Możesz pochwalić się zaawansowaną znajomością Excela? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji, albo zależy Ci na takim doświadczeniu? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaanaliza danych sprzedażowych,administrowanie bazy informacyjnej (wyniki, dane sprzedażowe, rejestracje),tworzenie raportów sprzedażowych w Excel,rozpatrywanie reklamacji (w 90% reklamacje mailowe),tworzenie list do płatności w ramach rozliczenia programów oraz konkursów,tworzenie dokumentów do płatności,wprowadzanie list do płatności ,nadawanie SMS informacyjnych,weryfikacja poprawności danych ,weryfikacja wszelkich rozbieżności w systemie poleceń,procesowanie regulaminów,kontakt z agencjami zewnętrznymi,nadzór nad tworzeniem i wysyłką dokumentu PIT-11.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu Excel (m.in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo/poziomo, tworzenie wykresów),umiejętności analitycznych,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Możesz pochwalić się zaawansowaną znajomością Excela? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym? Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji, albo zależy Ci na takim doświadczeniu? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca w okolicy metra Dworzec Gdański,praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie; atrakcyjne zniżki na zakupy online w sklepach, restauracjach i kawiarniach,bony lunchowe 190zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaanaliza danych sprzedażowych,administrowanie bazy informacyjnej (wyniki, dane sprzedażowe, rejestracje),tworzenie raportów sprzedażowych w Excel,rozpatrywanie reklamacji (w 90% reklamacje mailowe),tworzenie list do płatności w ramach rozliczenia programów oraz konkursów,tworzenie dokumentów do płatności,wprowadzanie list do płatności ,nadawanie SMS informacyjnych,weryfikacja poprawności danych ,weryfikacja wszelkich rozbieżności w systemie poleceń,procesowanie regulaminów,kontakt z agencjami zewnętrznymi,nadzór nad tworzeniem i wysyłką dokumentu PIT-11.oczekujemybardzo dobrej znajomości programu Excel (m.in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo/poziomo, tworzenie wykresów),umiejętności analitycznych,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Oferta skierowna do osób otwartych na współpracę projektową (od 3 do 6 miesięcy), mających doświadczenie w pracy w dziale finansowo księgowym. Z uwagi na ograniczony czas trwania projektu klient oferuje atrakcyjne warunki.oferujemyumowa o pracę tymczasową (gwarantowany okres zatrudnienia 3/6 miesięcy, z mozliwością przedłużenia współpracy),wysokie wynagrozenie,zniżki na produkty marki,pracę w zgranym zespole,umożliwiającym wdrożenie i wsparcie,zadaniaWsparcie w biężącej pracy biura,Księgowanie faktur (koszty, sprzedaż);Księgowanie raportów kasowych;Rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych oraz prowadzenie rozrachunków z pracownikami;Księgowanie wyciągów bankowych;Wystawianie faktur VAT;Pomoc w przygotowywaniu wewnętrznych i zewnętrznych raportów finansowych na potrzeby firmy oraz inne prace zlecane przez Głównego Księgowego i Zarząd.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe.Znajomość aktualnych przepisów podatkowych.Znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego.Dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel).Dużym atutem będzie  znajomość programu Symfonia FKAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy pracowników do znanej perfumerii w Warszawie w CH Arkadia!oferujemyzatrudnienie na cały grudzieństawkę 24 zł/h bruttoumowę zlecenieelastyczny grafik w godzinach 9:00 - 21:00 ( zmiana poranna 9:00-15:00 oraz popołudniowa 15:00 - 21:00)płatne szkolenie wstępneuniformzadaniadokładanie towaru na salon z magazynupakowanie prezentówokazjonalnie obsługa klienta (po wstępnym szkoleniu)oczekujemydyspozycyjności w grudniu w tygodniu oraz w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałabyś/chciałbyś, aby po okresie świąteczno-noworocznym na Twoje konto wpłynęły dodatkowe pieniądze?Interesuje Cię świat kosmetyków? Jeżeli odpowiedziałaś/odpowiedziałeś tak, ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Poszukujemy pracowników do znanej perfumerii w Warszawie w CH Arkadia!oferujemyzatrudnienie na cały grudzieństawkę 24 zł/h bruttoumowę zlecenieelastyczny grafik w godzinach 9:00 - 21:00 ( zmiana poranna 9:00-15:00 oraz popołudniowa 15:00 - 21:00)płatne szkolenie wstępneuniformzadaniadokładanie towaru na salon z magazynupakowanie prezentówokazjonalnie obsługa klienta (po wstępnym szkoleniu)oczekujemydyspozycyjności w grudniu w tygodniu oraz w weekendyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, największej firmy w sektorze badań konsumenckich na rynku detalicznym i FMCG, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Solutions Specialist with French and English.Jeżeli posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i znasz język francuski oraz angielski na poziomie minimum B2, zapraszamy do aplikowania na tę ofertę !oferujemyMożliwość zdobycia  doświadczeń zawodowych w firmie będącej liderem rynkuSzansę na poznanie rynku FMCG/ Retail od podszewki- nie tylko na szczeblu krajowym ale również międzynarodowymStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, oraz wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracyPrywatną opiekę medyczną Medicover, dofinansowanie do karty Multisport,Szereg szkoleń doskonalących, oraz możliwości podnoszenia własnych kompetencji zawodowychJasną ścieżkę rozwojuDodatkowy dzień urlopuMożliwość uczestniczenia w projektach CSR'owych organizowanych przez firmęPracę w trybie home office, a docelowo pracę w trybie hybrydowym- biuro firmy mieści się w pobliżu stacji metra Dworzec Gdański zadaniaOdpowiedzialność za łączność pomiędzy klientem a zespołami operacyjnymi w zakresie tworzenia baz danych, przekładania potrzeb klienta na zlecenia oraz koordynacji zespołów produkcyjnychTroska o najwyższy poziom satysfakcji klienta poprzez m.in. utrzymywanie stałego kontaktuPrzedstawianie ograniczeń i możliwości technicznych na życzenie klientaWsparcie w zakresie ciągłego rozwoju firmy (np. poprzez wprowadzanie innowacji i ulepszeń w bazach danych przygotowanych dla klientów)Przedstawianie rozwiązań korzystnych zarówno dla Klienta jak i dla firmy w zakresie opieki nad bazami danychKoordynacja i wsparcie Klientów w kwestiach dotyczących jakości danych oraz informowanie o stanie wdrożeniaoczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu Inżynierii, Ekonomii, Marketingu, Logistyki etc. lub doświadczenia na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w kontakcie z Klientami B2BUmiejętności przekładania oczekiwań partnerów biznesowych na specyfikacje techniczneZdolności do budowania długotrwałych i silnych relacji z interesariuszami firmy, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymiPostawy nastawionej na działanie i wynikiZnajomości branży FMCG (jako atut)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, największej firmy w sektorze badań konsumenckich na rynku detalicznym i FMCG, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Solutions Specialist with French and English.Jeżeli posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i znasz język francuski oraz angielski na poziomie minimum B2, zapraszamy do aplikowania na tę ofertę !oferujemyMożliwość zdobycia  doświadczeń zawodowych w firmie będącej liderem rynkuSzansę na poznanie rynku FMCG/ Retail od podszewki- nie tylko na szczeblu krajowym ale również międzynarodowymStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, oraz wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracyPrywatną opiekę medyczną Medicover, dofinansowanie do karty Multisport,Szereg szkoleń doskonalących, oraz możliwości podnoszenia własnych kompetencji zawodowychJasną ścieżkę rozwojuDodatkowy dzień urlopuMożliwość uczestniczenia w projektach CSR'owych organizowanych przez firmęPracę w trybie home office, a docelowo pracę w trybie hybrydowym- biuro firmy mieści się w pobliżu stacji metra Dworzec Gdański zadaniaOdpowiedzialność za łączność pomiędzy klientem a zespołami operacyjnymi w zakresie tworzenia baz danych, przekładania potrzeb klienta na zlecenia oraz koordynacji zespołów produkcyjnychTroska o najwyższy poziom satysfakcji klienta poprzez m.in. utrzymywanie stałego kontaktuPrzedstawianie ograniczeń i możliwości technicznych na życzenie klientaWsparcie w zakresie ciągłego rozwoju firmy (np. poprzez wprowadzanie innowacji i ulepszeń w bazach danych przygotowanych dla klientów)Przedstawianie rozwiązań korzystnych zarówno dla Klienta jak i dla firmy w zakresie opieki nad bazami danychKoordynacja i wsparcie Klientów w kwestiach dotyczących jakości danych oraz informowanie o stanie wdrożeniaoczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu Inżynierii, Ekonomii, Marketingu, Logistyki etc. lub doświadczenia na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2Doświadczenia w kontakcie z Klientami B2BUmiejętności przekładania oczekiwań partnerów biznesowych na specyfikacje techniczneZdolności do budowania długotrwałych i silnych relacji z interesariuszami firmy, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymiPostawy nastawionej na działanie i wynikiZnajomości branży FMCG (jako atut)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, największej firmy w sektorze badań konsumenckich na rynku detalicznym i FMCG, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Solutions Specialist with German and English.Jeżeli posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego i znasz język niemiecki oraz angielski na poziomie minimum B2, zapraszamy do aplikowania na tę ofertę !oferujemyMożliwość zdobycia  doświadczeń zawodowych w firmie będącej liderem rynkuSzansę na poznanie rynku FMCG/ Retail od podszewki- nie tylko na szczeblu krajowym ale również międzynarodowymStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, oraz wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracyPrywatną opiekę medyczną Medicover, dofinansowanie do karty Multisport,Szereg szkoleń doskonalących, oraz możliwości podnoszenia własnych kompetencji zawodowychJasną ścieżkę rozwojuDodatkowy dzień urlopuMożliwość uczestniczenia w projektach CSR'owych organizowanych przez firmęPracę w trybie home office, a docelowo pracę w trybie hybrydowym - biuro firmy mieści się w pobliżu stacji metra Dworzec Gdański zadaniaOdpowiedzialność za łączność pomiędzy klientem a zespołami operacyjnymi w zakresie tworzenia baz danych, przekładania potrzeb klienta na zlecenia oraz koordynacji zespołów produkcyjnychTroska o najwyższy poziom satysfakcji klienta poprzez m.in. utrzymywanie stałego kontaktuPrzedstawianie ograniczeń i możliwości technicznych na życzenie klientaWsparcie w zakresie ciągłego rozwoju firmy (np. poprzez wprowadzanie innowacji i ulepszeń w bazach danych przygotowanych dla klientów)Przedstawianie rozwiązań korzystnych zarówno dla Klienta jak i dla firmy w zakresie opieki nad bazami danychKoordynacja i wsparcie Klientów w kwestiach dotyczących jakości danych oraz informowanie o stanie wdrożeniaoczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu Inżynierii, Ekonomii, Marketingu, Logistyki etc. lub doświadczenia na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2Doświadczenia w kontakcie z Klientami B2BUmiejętności przekładania oczekiwań partnerów biznesowych na specyfikacje techniczneZdolności do budowania długotrwałych i silnych relacji z interesariuszami firmy, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymiPostawy nastawionej na działanie i wynikiZnajomości branży FMCG (jako atut)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, największej firmy w sektorze badań konsumenckich na rynku detalicznym i FMCG, poszukujemy obecnie kandydata na stanowisko Customer Solutions Specialist with German and English.Jeżeli posiadasz min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego i znasz język niemiecki oraz angielski na poziomie minimum B2, zapraszamy do aplikowania na tę ofertę !oferujemyMożliwość zdobycia  doświadczeń zawodowych w firmie będącej liderem rynkuSzansę na poznanie rynku FMCG/ Retail od podszewki- nie tylko na szczeblu krajowym ale również międzynarodowymStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, oraz wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracyPrywatną opiekę medyczną Medicover, dofinansowanie do karty Multisport,Szereg szkoleń doskonalących, oraz możliwości podnoszenia własnych kompetencji zawodowychJasną ścieżkę rozwojuDodatkowy dzień urlopuMożliwość uczestniczenia w projektach CSR'owych organizowanych przez firmęPracę w trybie home office, a docelowo pracę w trybie hybrydowym - biuro firmy mieści się w pobliżu stacji metra Dworzec Gdański zadaniaOdpowiedzialność za łączność pomiędzy klientem a zespołami operacyjnymi w zakresie tworzenia baz danych, przekładania potrzeb klienta na zlecenia oraz koordynacji zespołów produkcyjnychTroska o najwyższy poziom satysfakcji klienta poprzez m.in. utrzymywanie stałego kontaktuPrzedstawianie ograniczeń i możliwości technicznych na życzenie klientaWsparcie w zakresie ciągłego rozwoju firmy (np. poprzez wprowadzanie innowacji i ulepszeń w bazach danych przygotowanych dla klientów)Przedstawianie rozwiązań korzystnych zarówno dla Klienta jak i dla firmy w zakresie opieki nad bazami danychKoordynacja i wsparcie Klientów w kwestiach dotyczących jakości danych oraz informowanie o stanie wdrożeniaoczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu Inżynierii, Ekonomii, Marketingu, Logistyki etc. lub doświadczenia na podobnym stanowiskuZnajomości języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2Doświadczenia w kontakcie z Klientami B2BUmiejętności przekładania oczekiwań partnerów biznesowych na specyfikacje techniczneZdolności do budowania długotrwałych i silnych relacji z interesariuszami firmy, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymiPostawy nastawionej na działanie i wynikiZnajomości branży FMCG (jako atut)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych na kierunkach technicznych? Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży w branży przemysłowej? Częste wyjazdy służbowe nie są dla Ciebie wyzwaniem? Aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie + premie roczneNiezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)Samochód służbowy również do użytku w celach prywatnychPakiet szkoleń w Polsce i za granicąUbezpieczenie na życieKurs języka angielskiegozadaniaCodzienne wsparcie klientów kluczowych firmy z segmentu Techline na terenie krajuWsparcie dla pozostałych klientów na terenie kraju z segmentu Techline oraz pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów z wykorzystaniem metodologii C2C (clouds to customer)Generowanie leadów według określonych kryteriów i ich kwalifikacja w systemie CRMAnaliza rynku w segmencie Techline; przygotowanie strategii oraz planu sprzedaży, monitoring konkurencji i podejmowanie adekwatnych działańPrzygotowanie rozwiązania technicznego wg wymogów Klienta, przygotowanie konfiguracji produktu w konfiguratorze, oferty cenowej i handlowej dla klientów z segmentu TechlineRaportowanie do przełożonego w okresie tygodniowym/miesięcznym (wg uzgodnień i formy)Przygotowanie w cyklach miesięcznych przewidywanej sprzedaży dla poszczególnych produktów w ramach konta klientaPrzygotowanie, kontrola i odpowiedzialność za realizację Rocznego Planu Sprzedaży w rejonieUdział w lokalnych wystawach organizowanych przez firmęWłaściwa i nieustanna promocja firmy w ramach powierzonych obowiązków i zadańOrganizacja podróży służbowych 2-3 dni w tygodniuoczekujemyWykształcenia wyższego technicznegoMin. 2 letniego doświadczenia w sprzedaży w branży przemysłowejCzynnego prawa jazdy kat. BUmiejętności obsługi pakietu Ms OfficeZnajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)Otwartości, sumiennościDobrej organizacji pracy własnej Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś absolwentem/ką studiów wyższych na kierunkach technicznych? Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży w branży przemysłowej? Częste wyjazdy służbowe nie są dla Ciebie wyzwaniem? Aplikuj na poniższą ofertę!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjne wynagrodzenie + premie roczneNiezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)Samochód służbowy również do użytku w celach prywatnychPakiet szkoleń w Polsce i za granicąUbezpieczenie na życieKurs języka angielskiegozadaniaCodzienne wsparcie klientów kluczowych firmy z segmentu Techline na terenie krajuWsparcie dla pozostałych klientów na terenie kraju z segmentu Techline oraz pozyskiwanie nowych potencjalnych klientów z wykorzystaniem metodologii C2C (clouds to customer)Generowanie leadów według określonych kryteriów i ich kwalifikacja w systemie CRMAnaliza rynku w segmencie Techline; przygotowanie strategii oraz planu sprzedaży, monitoring konkurencji i podejmowanie adekwatnych działańPrzygotowanie rozwiązania technicznego wg wymogów Klienta, przygotowanie konfiguracji produktu w konfiguratorze, oferty cenowej i handlowej dla klientów z segmentu TechlineRaportowanie do przełożonego w okresie tygodniowym/miesięcznym (wg uzgodnień i formy)Przygotowanie w cyklach miesięcznych przewidywanej sprzedaży dla poszczególnych produktów w ramach konta klientaPrzygotowanie, kontrola i odpowiedzialność za realizację Rocznego Planu Sprzedaży w rejonieUdział w lokalnych wystawach organizowanych przez firmęWłaściwa i nieustanna promocja firmy w ramach powierzonych obowiązków i zadańOrganizacja podróży służbowych 2-3 dni w tygodniuoczekujemyWykształcenia wyższego technicznegoMin. 2 letniego doświadczenia w sprzedaży w branży przemysłowejCzynnego prawa jazdy kat. BUmiejętności obsługi pakietu Ms OfficeZnajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2)Otwartości, sumiennościDobrej organizacji pracy własnej Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli chcesz pracować dla jednego z największych na świecie przedsiębiorstw branży elektronicznej, mówisz biegle po angielsku, wiedza z zakresu 2G/3G nie jest Ci obca, a podróże służbowe nie stanowią dla Ciebie problemu - Aplikuj! oferujemyPrywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)Karta MultisportUbezpieczenie na życieKarta lunchowaCzęściowy zwrot kosztów kursu języka angielskiegoMożliwość bezpłatnej nauki języka koreańskiegoRóżnorodne zniżki (teatry, restauracje)Nieograniczony bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółMożliwość testowania nowych produktówPakiet relokacyjny (chcemy żebyś pracował/a z nami w Warszawie)zadaniaAnaliza protokołów interface radiowego i rozwiązywanie problemów (na bazie specyfikacji 3GPP)Rozwój chipsetów komunikacyjnych urządzeń mobilnych (modemów) - głównie w technologii 5GBezpośrednia współpraca z europejskimi operatorami sieci komórkowych / dostawcami modemówprzy wdrażaniach technologii 5GBadania innowacyjne w zakresie optymalizacji SW modemuRozwój aplikacji do analizy logów modemuoczekujemyUkończone studia na kierunku telekomunikacja, elektronika lub podobnymPodstawowa wiedza na temat UMTS/LTE/LTE AdvancedZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymGotowość do wyjazdów służbowych (Europa, 20% czasu w roku)Obecność w Warszawie lub chęć relokacjiPrawo jazdy kat. bAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli chcesz pracować dla jednego z największych na świecie przedsiębiorstw branży elektronicznej, mówisz biegle po angielsku, wiedza z zakresu 2G/3G nie jest Ci obca, a podróże służbowe nie stanowią dla Ciebie problemu - Aplikuj! oferujemyPrywatna opieka medyczna (możliwość bezpłatnego dołączenia członków rodziny)Karta MultisportUbezpieczenie na życieKarta lunchowaCzęściowy zwrot kosztów kursu języka angielskiegoMożliwość bezpłatnej nauki języka koreańskiegoRóżnorodne zniżki (teatry, restauracje)Nieograniczony bezpłatny wstęp do Centrum Nauki Kopernik dla Ciebie i Twoich przyjaciółMożliwość testowania nowych produktówPakiet relokacyjny (chcemy żebyś pracował/a z nami w Warszawie)zadaniaAnaliza protokołów interface radiowego i rozwiązywanie problemów (na bazie specyfikacji 3GPP)Rozwój chipsetów komunikacyjnych urządzeń mobilnych (modemów) - głównie w technologii 5GBezpośrednia współpraca z europejskimi operatorami sieci komórkowych / dostawcami modemówprzy wdrażaniach technologii 5GBadania innowacyjne w zakresie optymalizacji SW modemuRozwój aplikacji do analizy logów modemuoczekujemyUkończone studia na kierunku telekomunikacja, elektronika lub podobnymPodstawowa wiedza na temat UMTS/LTE/LTE AdvancedZnajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnymGotowość do wyjazdów służbowych (Europa, 20% czasu w roku)Obecność w Warszawie lub chęć relokacjiPrawo jazdy kat. bAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 84 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.